اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بحران در خط دفاع عراق پیش از دیدار با شاگردان اسکوچیچ

خط دفاع تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی دچار مشکل شد.

بحران در خط دفاع عراق پیش از دیدار با شاگردان اسکوچیچ

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در دور جدید مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قرار است در تاریخ 7 بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

در همین رابطه سایت «اسپورت» عراق از بحران خط دفاع تیم ملی این کشور پیش دیدار با ایران خبر داد. ضرغام اسماعیل مدافع باتجربه به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

روز گذشته نیز باشگاه بوریرام تایلند از ابتلای ریبین سولاقا دیگر مدافع عراق به ویروس کرونا خبر داد و احتمال رسیدن این بازیکن به دیدار با شاگردان اسکوچیچ ضعیف است.

همچنین هفته اخیر باشگاه الشرطه از مصدومیت شدید محمد قاسم هافبک ملی پوش خود خبر داد. غیبت دو مدافع کلیدی و مصدومیت هافبک طراح عراق قبل از دیدار با ایران خط دفاع این تیم را دچار مشکلات جدی کرده است.

تیم ملی فوتبال عراق قبل از دیدار با ایران قرار است در قطر در یک دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی اوگاندا برود. بازی رفت شاگردان اسکوچیچ با عراق با نتیجه 3 بر صفر به نفع یوزها به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون با 16 امتیاز صدرنشین گروه اول است و اگر در بازی با عراق برنده شود صعودش به جام جهانی 2022 قطر قطعی می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول