اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نتیجه جلسه مسئولان مسجد سلیمان با کمالوند چه شد؟

در نشست روز گذشته مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان و مدیران شهری با فراز کمالوند تصمیم خاصی گرفته نشد و قرار است امروز جلسه دیگری در خوزستان برگزار شود.

نتیجه جلسه مسئولان مسجد سلیمان با کمالوند چه شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته در تهران جلسه ای با حضور فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان با مسئولان این باشگاه و فرماندار شهر برگزار شد.

در این نشست کمالوند دلایل خود را بابت اینکه دیگر حاضر نیست در تمرینات تیم شرکت کند را گفت که مهمترین آن نداشتن امنیت تیمش در قبال لیدرهایی است که بازیکنان را به درگیری فیزیکی تهدید می کنند.کمالوند بعد از این نشست هم حاضر نشد به شهر مسجد سلیمان بازگردد و حتی امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نمی کند.

قرار بر این شده مسئولان این باشگاه به همراه شورای تامین شهر جلسه ای فوری داشته باشند تا در مورد مشکلات این باشگاه تصمیم گیری شود.بازیکنان این تیم از فردای بازی با نفت آبادان در اهواز تمرینات خود را برای بازی مقابل استقلال بدون سرمربی آماده کرده اند، البته برخی از بازیکنان تیم بابت اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت هستند و حتی از باشگاه درخواست جدایی داده اند.

از سویی مشکلات مالی و پنجره بسته باشگاه در نقل و انتقالات هم از دیگر مشکلات باشگاه نفت مسجد سلیمان است.

دیدار فردای این تیم با استقلال فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول