اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات ژاوی پس از نمایش خوب بارسا مقابل رئال

سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ از علت باخت تیمش صحبت کرد.

اظهارات ژاوی پس از نمایش خوب بارسا مقابل رئال

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید در مقابل بارسلونا در یک جدال جذاب و 120 دقیقه‌ای به برتری 3 بر 2 رسید و راهی فینال شد.

پیش از آغاز بازی بسیاری بر این باور بودند که رئال مادرید کار ساده‌ای در پیش دارد ولی نمایش نیمه دوم بارسلونا کاملا اذهان را تغییر داد و همه امیدوار شدند که این تیم در آینده بتواند روزهای خوشی را برای هواداران رقم بزند.

ژاوی در خصوص بازی گفت: ما موقعیت‌هایی داشتیم که بازی حتی 3 بر 3 مساوی شود. ما حتی می‌توانستیم بازی را 4 بر 2 کنیم. این ناراحت کننده است و من از این موضوع بسیار عصبانی هستم. با این حال افتخار می‌کنم به تیمم که نمایشی خوب از خود به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: ما در بسیاری از دقایق بازی کاملا بر میدان تسلط داشتیم ولی در برخی لحظات اشتباهی را انجام دادیم که آنها ما را مجازات کردند. ما با افتخار جام را ترک می‌کنیم زیرا روی حریف تسلط داشتیم. کمی باید بیشتر صبر داشته باشیم و احساس مسئولیتمان را بالاتر ببریم. من 2 ماه است که اینجا هستم و فکر می‌کنم در مسیر درستی قرار داریم. به زمان نیاز داریم تا شرایط را کاملاً تغییر دهیم.

سرمربی بارسلونا همچنین از بازیکنان گفت: ترکیب کنونی ما بازیکنانی دارد که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم زنند. پدری، فاتی و فران تورس اکنون کار را برای من برای انتخاب 11 نفر اصلی سخت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول