اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قول معاون سابق وزیر برای واریز اعتبارات/فرامرزیان: بیش از ۵۰ نامه به دولت دادیم

معاون سابق وزیر ورزش گفت: در تلاش هستیم تا شنبه مقداری از اعتبارات به حساب فدراسیون‌ها واریز شود.

قول معاون سابق وزیر برای واریز اعتبارات/فرامرزیان: بیش از ۵۰ نامه به دولت دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها برگزار شد. 

* مطلبی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش، عنوان کرد: دوستان با هماهنگی با معاونت قهرمانی ساختار خود را به این معاونت ارسال کنند، ساختار که تایید شود براساس آن تعداد قراردادها با کارکنان مشخص شود. تمام فدراسیون‌ها مکلف به ثبت حقوق و دستمزد در سامانه هستند و تمام فدراسیون‌ها تقریبا همکاری لازم را داشتند. در صورتی که فدراسیون‌ها این کار را انجام ندهند، یک ماه به آنها فرصت داده شده است چون می‌خواستند آن بخش از اعتبارات مسدود شود. 

* براساس اعلام مطلبی، فدراسیون‌های پزشکی، ناشنوایان و دوومیدانی بیشترین عدم ثبت‌نامی را در این سامانه داشتند. 

* ژاله فرامرزیان معاون اسبق وزیر ورزش در خصوص اعتبارات توضیحاتی داد. وی که بازنشسته شده امروز در نشست حضور داشت. وی گفت: ۶۰ درصد تفاهمی که داشتیم پرداخت شد. ۴۰۰ میلیارد برای موضوع قهرمانی بوده که می‌توان به پرداخت پاداش‌ها اشاره کرد. بیش از ۵۰ نامه به دولت دادیم و قول گرفتیم ۲ ماه باقیمانده منابعی از سمت وزارت خانه پرداخت شود. علاقمند بودیم این پول به فدراسیون‌ها برسد اما شنبه صبح به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌شود و تا پایان سال براساس تفاهمنامه‌ای که هست در تلاش هستیم ۲-۳ بار تخصیص داشته باشیم. 

* سیدرضا صالحی‌امیری در جلسه وزیر با روسای فدراسیون‌ها، عنوان کرد: در جلسه‌ای فوق‌العاده و مسئولان ذیربط برای کاهش تهدیدات جلساتی خواهیم داشت. وضعیت کشور به نحوی است که منابع ورودی محدود و نیازها بسیار است. میانگی تخصیص‌های ما ۱۲۰ درصد بود و تلاش می‌کنیم تخصیص‌های جدید داشته باشیم. 

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به خدمات صورت گرفته از جمله تشکیل موزه، تاریخ شفاهی ورزش و بازسازی آکادمی، یادآور شد: ما فقط وظیفه خدماتی داریم و مسئولان آکادمی فدراسیون‌ها هستند. حالا که مجموعه بازسازی شد، همه چیز رایگان در اختیار فدراسیون‌هاست. در راستای رونمایی از تندیس قهرمانان و پیشکسوتان، از تالار مشاهیر ۱۱ پیشکسوت فوتبال هفته آینده رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول