اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اعتراف ملی‌پوش هندبال/ صمصامی: بازی با عراق سخت‌تر از عربستان بود

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: دیدار با عراق یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت‌تر بود.

اعتراف ملی‌پوش هندبال/ صمصامی: بازی با عراق سخت‌تر از عربستان بود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، مهرداد صمصامی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عراق اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم. دیدار با عراق یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت‌تر بود، زیرا عراقی‌ها نشان دادند که تا لحظه آخر می‌جنگند و بازی را رها نمی‌کنند.

وی افزود: با تلاش کادر فنی و دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان توانستیم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و برای بازی  بعدی با کویت آماده می‌شویم که یکی از بازی‌های سرنوشت‌ساز ما است و در واقع یکی از بازی‌های سرنوشت دوران هندبالی من است که باید حتما پیروز میدان باشیم تا برای کسب سهمیه جهانی خیالمان راحت باشد و بعد از آن برای سکو بجنگیم.

ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره دشواری دیدار ایران با عراق، افزود: عراق امروز خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی یک گل از ما پیش افتاد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با دفاع بالاتر از منطقه شش متر و دفاع تک‌به‌تک دو بازیکن اصلی آن‌ها بازی را در دست بگیریم و با اختلاف سه گل برنده بشویم.

وی تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها است و با تدابیر کادرفنی رفته رفته بازی‌های بهتری را از این تیم شاهد خواهید بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول