اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: نفت و پیکان شبیه هم هستند/ شوک وارده به حریف کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان و پیکان از نظر فنی و تیمی شبیه هم هستند و هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند، می‌تواند برنده شود.

حسینی: نفت و پیکان شبیه هم هستند/ شوک وارده به حریف کار ما را سخت می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره شهر مسجد سلبمان و مردم خوبش را از نزدیک می‌بینم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوب و فنی برای هر دو تیم باشد و هر تیمی که شایسته بود، نتیجه را بگیرد.

وی ادامه داد: ما هم مانند خود نفت با کمترین سرمایه گذاری و بودجه توانستیم تیم‌مان را جمع کنیم هر دو از نظر فنی خیلی به هم نزدیک هستند و هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند، می‌تواند برنده شود.

سرمربی پیکان در مورد تغییر سرمربی نفت عنوان کرد: مسلما با تغییراتی که یک تیم انجام می‌دهد بازیکنان انگیزه مضاعف بازی می‌کنند و و شوک به تیم وارد می‌شود، بنابراین این موضوع کار ما را ساخت می‌کند، اما همانطور که گفتم در این مدل بازی‌ها باید با کمترین اشتباه بازی کنید و بتوانید از اشتباهات حریف هم استفاده کنید.

حسینی تاکید کرد: هر دو تیم در این بازی برای کسب امتیاز می‌آیند و ما هم راه زیادی آمدیم که امتیاز بگیریم. قطعا کسب امتیاز از نفت کمک زیادی به ما می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول