اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه بلاتکلیفی‌های فکری و نفت مسجد سلیمان/محل اردو در ابهام

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بلاتکلیفی زیاد تمریناتش را از سر خواهد گرفت.

ادامه بلاتکلیفی‌های فکری و نفت مسجد سلیمان/محل اردو در ابهام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و پس از قبول شکست 2 بر یک، وارد تعطیلات نیم فصل شد.

شاگردان محمود فکری قرار است روز جمعه (هشتم بهمن) تمریناتشان را برای حضور بهتر در نیم فصل دوم از سر بگیرند با اینحال هنوز مشخص نیست که اردوی تیم در تهران، اهواز یا مسجدسلیمان برگزار می‌شود. در این خصوص قرار است تا فردا عصر تصمیم نهایی گرفته شود.

کادرفنی تیم نفت مسجدسلیمان هنوز تصمیم قطعی و نهایی برای جدایی یا جذب بازیکنی نگرفته و تصمیم دارد پس از بررسی‌های لازم در تمرینات نسبت به ترمیم پست‌های لازم تصمیم گیری شود.

با توجه به نامه سازمان لیگ به شرکت ملی نفت در خصوص اینکه مدیران فعلی باشگاه نفت مسجدسلیمان بر اساس ضوابط قانونی حق امضا ندارند، هنوز تکلیف کادرفنی جدید تیم مشخص نیست. این در حالی است که مربیان تیم با باشگاه قرارداد بسته‌اند اما ثبت قرارداد آن‌ها مساله ای جدید و مبهم است. علاوه بر این با وجود چنین شرایطی، ثبت قرارداد برای بازیکنان جدیدی که مدنظر فکری برای تقویت تیم خواهند بود نیز امکان پذیر نیست و باید دید که سرانجام این ماجرا بین سازمان لیگ و باشگاه نفت مسجدسلیمان چه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول