اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منع کلیه فعالیت‌های دو بازیکن در فوتبال بانوان و مردان توسط کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دو پرونده اعلام کرد.

منع کلیه فعالیت‌های دو بازیکن در فوتبال بانوان و مردان توسط کمیته اخلاق

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛ رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس این بازیکن از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

همچنین رأی محکومیت صادره علیه محمد مختاری، بازیکن اسبق تیم داماش گیلان قطعی است و نامبرده به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس تأکید می شود از هرگونه فعالیت محمد مختاری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول