اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال ارومیه انصراف داد/ تهران یا اصفهان؛ کدام میزبان می‌شوند؟

شهر ارومیه میزبانی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.

والیبال ارومیه انصراف داد/ تهران یا اصفهان؛ کدام میزبان می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیشکسوتان و مسئولان والیبال ارومیه روز گذشته نشستی را برگزار کردند. طی این جلسه که نشستی صمیمی با پیشکسوتان و ملی‌پوشان سابق ارومیه‌ای والیبال بود در خصوص آینده والیبال شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی  تصمیم‌گیری شد.

ارومیه به دلیل بدهی به چند مربی و بازیکن خارجی از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم است. این شهر قرار بود اردیبهشت ماه سال آینده میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشد، اما بروز برخی مشکلات از جمله بدهی‌های خارجی موانع بزرگی برای آنها ایجاد کرد.

پورایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی گفت: هدف ما از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا، کسب یک مقام بین‌المللی برای والیبال ارومیه و ثبت آن در تاریخ بود و تمام تمهیدات نیز اندیشیده شده بود با این حال با توجه به انصراف باشگاه شهرداری و شرایط بوجود آمده، میزبانی هم منتفی است.

گفته می‌شود شهرهای اصفهان و تهران به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های میزبانی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا به شمار می‌روند و باید منتظر ماند و دید که فدراسیون والیبال کدام یک را برای این مسابقات انتخاب خواهد کرد.

ایران با دو سهمیه (تیم قهرمان لیگ برتر سال 1400 و تیم میزبان) در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال 2022 حضور پیدا می‌کند و به این ترتیب 11 تیم در اردیبهشت ماه 1401 در ایران با هم رقابت خواهند کرد. ضمن اینکه نماینده عراق با برطرف کردن شکایت و پرونده مالی خود، جواز حضور در مسابقات سال 2022 را کسب کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول