اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پنجعلی: پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود/علنی بازی را برگرداندند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی بسیار کم اشتباه و یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود.

پنجعلی: پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود/علنی بازی را برگرداندند

محمد پنجعلی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی دربی 98، عنوان کرد: بازی بسیار جذاب بود و پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود اما داوری مصیبت بود. زمانی که توپ بیرون رفت، داور سوت زد و بازی نگه داشته شد، بازیکنان تعویضی لب خط آمدند اما داور دستور به ادامه بازی داد و همین اعتراض یحیی را به دنبال داشت. او سکته نکرد، خوب بود. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه داور نقش بسزایی در زمان گل خوردن پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: داور به صورت علنی بازی را برگرداند و من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. 100 درصد داوری دخیل بود.

وی اظهارداشت: گذشته از اینکه پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت، توپ و زمین هم در اختیار بچه‌های ما بود. 15 دقیقه ابتدایی بازی، بازیکنان هر دو تیم استرس داشتند اما در ادامه پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در همه سطوح توپ را می‌دواند. آنها بسیار کم اشتباه بودند و واقعا از بازی لذت بردیم اما نمی‌دانم درباره داوری چه بگویم.

پنجعلی همچنین درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب بود و حتی اگر کل ورزشگاه پر می‌شد مشکلی هم به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول