اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ در تکرار آمار کی‌روش ناکام ماند/شکست دراگان در بازی شانزدهم

تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست مقابل کره جنوبی رکوردهایی تاریخی را از دست داد.

اسکوچیچ در تکرار آمار کی‌روش ناکام ماند/شکست دراگان در بازی شانزدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران امروز در نهمین بازی‌اش در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک نمایش ضعیف، دو بر صفر مغلوب کره جنوبی شد تا ضمن سقوط به رتبه دوم جدول و از دست دادن صدرنشینی، برخی رکوردهای تاریخی خود را هم از دست بدهد.

این نخستین شکست تیم ملی در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ بود. سرمربی کروات که در ۱۵ حضور قبلی اش روی نیمکت تیم ملی آمار ۱۴ برد و یک تساوی را کسب کرد، در شانزدهمین بازی سرانجام مغلوب شد تا نتواند رکورد تاریخی کارلوس کی‌روش که بدون شکست در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی را به بزرگ ترین آوردگاه دنیای فوتبال رساند، تکرار کند.

آخرین باخت تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به روز ۲۴ آبان ۱۳۹۱ باز‌می‌گردد. جایی که شاگردان کی‌روش در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر مغلوب ازبکستان شدند و حالا پس از حدود ۱۰ سال بار دیگر این تیم شکست خورد.

کره جنوبی با این برد پس از هفت بازی موفق به برتری مقابل ایران شد. آخرین بار این تیم برابر ملی‌پوشان کشورمان ۲ بهمن ۱۳۸۹ و در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر موفق به برتری شده بود و اکنون پس از ۱۱ سال لذت بردن ایران را  به دست آورد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول