اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حمایت باشگاه پورتو از طارمی/ رفتار داور با مهدی توهین آمیز بود+فیلم و عکس

باشگاه پورتو نسبت به رفتار داور مسابقه با ستاره ایرانی در دیدار مقابل براگا واکنش نشان داد و به حمایت از طارمی پرداخت.

حمایت باشگاه پورتو از طارمی/ رفتار داور با مهدی توهین آمیز بود+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف براگا رفت و اولین شکست خود را تجربه کرد.

در این مسابقه طارمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و با یک صحنه مشکوک پنالتی به تیتر اصلی‌ رسانه‌ها بدل شد. جنگ بسیاری بین هواداران پورتو و اسپورتینگ در فضای مجازی شکل گرفت و عده‌ای به ستاره ایرانی تاختند که چرا تمارض می‌کند؟ (اینجا بخوانید)

رفتار داور این مسابقه در دیدار با پورتو نیز مورد انتقاد و هجمه قرار گرفت. بسیاری حرکت عجیب داور را یک اشتباه محض دانستند و باشگاه پورتو این حرکت را «رفتاری تحریک آمیز» خواند.

پس از صحنه مشکوک پنالتی، داور به هنگام صحبت با طارمی به این بازیکن اشاره کرد که او تمارض کرده و با دستش حرکت دایو و شیرجه را انجام داد.

 

باشگاه پورتو در خصوص این حرکت بیانیه‌ای داد و اقدام داور را محکوم کرد. مدیر رسانه‌ای پورتو نوشت: هوگو میگل با دستش به طارمی اشاره کرد که او انگار می‌خواهد به استخر شیرجه بزند. او شغل یک گزارشگر فوتبال را برگزید و از داوری بیرون آمد. او به گروهی از هواداران فوتبال که جنجال به پا کردند که طارمی تمارض می‌کند، پیوست. یک حرکتی که همه دیدند و به شدت توهین آمیز بود. او به بازیکن پورتو توهین کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول