اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درس بزرگ قهرمان پارالمپیک برای حل مشکلات در داخل کشور/ پهلوانی به نام رستمی

قهرمان پارالمپیک شیطنت یکی از شبکه های معاند را در نطفه خفه کرد تا درس بزرگی را به کسانی دهد که به دنبال راه حل مشکلات در خارج از کشور هستند.

درس بزرگ قهرمان پارالمپیک برای حل مشکلات در داخل کشور/ پهلوانی به نام رستمی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات ورزشکاران قهرمان المپیکی و پارالمپیکی موضوع دیروز و امروز نیست و همیشه وجود داشته است و گلایه های فراوانی از سوی ورزشکاران در مورد بی توجهی ها وجود دارد و متاسفانه کم کاری برخی مسؤلین و بی اهمیت جلوه دادن تلاش این قهرمانان نیز کار را سخت‌تر و آنها را بی انگیزه‌تر می‌کند. این در حالی است که کشورهای دیگر (حاشیه خلیج فارس) در آرزوی داشتن چنین قهرمانانی هستند، اما در ایران چندان که باید توجهی به دغدغه این افتخارآفرینان نمی‌شود.

آخرین مورد به قضیه خداحافظی روح الله رستمی، قهرمان پارالمپیک و انقلابی باز می‌گردد. او که به تازگی جراحی کرده از برخی صحبت‌ها آزرده شده و در صفحه شخصی خود با انتشار متنی از تیم ملی خداحافظی کرد تا شاید با این کار یک مقدار مسئولین ورزشی را که در خواب فرو رفته اند بیدار کند. 

از این قضیه، دو روز گذشته اما واکنش قابل توجه و پیگیری مناسبی برای حل مشکل این وزنه بردار پر افتخار صورت نگرفته و تنها روز گذشته شروین اسبقیان، اعلام کرده: رستمی بهتر بود ابتدا مشکل خود را با فدراسیون در میان می‌گذاشت. 

رستمی از این موضوع ناراحت است و حرف‌هایی که به او گفته شده جای پیگیری جدی دارد. کمیته ملی پارالمپیک باید به عنوان یک نهاد بالادستی این موضوع را پیگیری کند، اما واکنشی به قضیه نداشته و با این شرایط راه برای سوءاستفاده کنندگان باز شده است. شبکه‌های معاند در انتظار نشسته‌اند تا این بی توجهی برخی مسؤلان را به کم کاری نظام ارتباط دهند و به اهدافی که می‌خواهند برسند و متاسفانه برخی نیز در دام می‌افتند، اما قضیه رستمی فرق دارد. 

درست است او از مشکلات و بی توجهی ها گلایه دارد، اما مسئله ای نیست که آن را به خارج از کشور بکشد و خوراک خبری به رسانه های معاند بدهد. رستمی به خوبی می‌داند آنها نقش دایه مهربان‌تر از مادر را می‌خواهند بازی کنند، اما در عمل دنبال چیز دیگری هستند.

 

رستمی به درخواست خبرنگار شبکه "من و تو" برای مصاحبه‌، پاسخ محکمی می‌دهد و شیطنت آنها را با گفتن این جمله که این‌ شبکه را به رسمیت نمی‌شناسد، در نطفه خفه می‌کند. او پس از این پاسخ گفته است: "من کار خاصی انجام ندادم و فقط وظیفه‌ام بود." 

به گزارش فارس حرکت او درس بزرگی برای بسیاری از مسؤلان و ورزشکاران دیگر است و این موضوع را عنوان می‌کند که اگر مشکلی وجود دارد، راه حلش هم داخل ایران است و باید خودمان آن را حل کنیم.

امیدواریم مسئولان مربوطه هر چه سریع تر به مشکلات این قهرمانان کشورمان رسیدگی کنند که شاهد سوء استفاده های عوامل خارج نشین از این اتفاقات نباشیم که نمونه های مختلف آن را دیده ایم و در آخرین مورد قهرمان قایقرانی کشورمان به دلیل نرسیدن به شغل مورد نظرش به کشور دیگری مهاجرت کرد و عملا سرمایه سوزی صورت نگیرد.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول