اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مشکلات پیش روی دوچرخه‌سواری و تلاش برای رفع ابهام

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها گفت:فدراسیون دوچرخه‌سواری با کمک دبیر کل مبارزه با دوپینگ در حال رفع ابهامات و تهیه مستندات جهت ارائه به فدراسیون جهانی است.

مشکلات پیش روی دوچرخه‌سواری و تلاش برای رفع ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله پریچهره با اشاره به بازدید از فدراسیون دوچرخه سواری، اظهارداشت: طبق قراری که با سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری داشتیم به همراه همکاران دفتر امور مشترک وزارت ورزش و جوانان ملاقاتی با رئیس و دبیر فدراسیون، مدیر تیم های ملی، جمعی از پیشکسوتان و مدیر تیم های ملی داشتیم.

وی ضمن بیان ابهامات پیش آمده بین فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و فدراسیون ملی ایران، گفت: در این نشست تصمیماتی در راستای پیشبرد سریع تر کارهای فدراسیون در خصوص تائید اساسنامه از فدراسیون جهانی (UCI) جهت برگزاری مجمع انتخاباتی گرفته شد.

پریچهره افزود: طبق مکاتباتی که اخیرا براساس تست سلامت انجام شد، در گذشته متاسفانه دوپینگ در فدراسیون دوچرخه سواری افزایش یافته بود که با توجه به آن UCI خواستار منحل شدن کمیته سلامت و برکناری افرادی که در میته مذکور مسئولیت داشتند از فدراسیون دوچرخه سواری ایران بود.

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به اینکه درخواست UCI بدست سرپرست فدراسیون نرسید، تحویل اساسنامه به تاخیر افتاد. خوشبختانه بزودی با هماهنگی های نظارتی انجام شده با قائم مقام ستاد مبارزه با دوپینگ گزارش های مصور به فدراسیون جهانی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول