اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهویی:‌ آلومینیوم در نیمه اول برتر از گل گهر بود/با تمام وجود برای پیروزی جنگیدیم

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: آلومینیوم در نیمه اول خیلی بهتر بود و ما را اذیت کرد.

الهویی:‌ آلومینیوم در نیمه اول برتر از گل گهر بود/با تمام وجود برای پیروزی جنگیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سعید الهویی پس از برتری دو بر صفر گل گهر مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از گرفتگی صدایم عذرخواهی می‌کنم. در این چند سال به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه عادت کرده بودیم صدای‌مان راحت به بازیکنان می‌رسید اما اکنون به حدی صدای هواداران زیاد است که متاسفانه صدای ما به بازیکنان نمی‌رسد. البته حاضر هستیم گلوی مان برای دادن زدن در جریان بازی بگیرد اما هواداران در کنار گل گهر باشند و مثل امروز شاد از استادیوم بیرون بروند. به آنها بابت حضور و همراهی‌شان با تیم تبریک می‌گوییم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در کنار هم جلو برویم.

وی افزود: یکی از بازی‌های سنگین لیگ ما بود. آلومینیوم اراک در هر دو بازی خود در جام حذفی برابر پرسپولیس و نساجی مستحق پیروزی بود. هرچند در بازی با نساجی نتیجه را از دست داد اما کیفیت بالایی نشان داد. تیم بسیار قابل احترامی است. روز گذشته هم گفتم تیمی است که ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد و در انتقال توپ از دفاع به حمله و ضد حمله زدن خیلی خوب عمل می‌کند. در نیمه اول بازی امروز هم در این بخش خیلی ما را اذیت کرد. در نیمه اول تیم برتر زمین بود و توانستند به 18 قدم ما رسیده و ضرباتی به چارچوب بزنند. 

مربی گل گهر تصریح کرد: خدا را شکر در نیمه دوم با تعویض‌های قلعه نویی تیم روند خیلی خوبی پیدا کرد. برای خود من که چندین سال است کنار او حضور دارم، این تعویض‌ها یکی از بهترین تغییراتی بود که قلعه نویی انجام داد. نه تنها با آن تعویض‌ها نتیجه را تغییر دادند بلکه از دقیقه اول نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم. فشار خیلی خوبی از جلو آورده و توپ گیری می‌کردیم. انتقال سریعی داشتیم و به بازی عرض دادیم. همه کار کردیم. در نیمه دوم 2 گل زدیم و 3-2 گل دیگر هم نزدیم. بازی کامل در این نیمه در اختیارمان بود. 

الهویی عنوان کرد: درس بزرگی که از این اتفاقات و تعویض‌های قلعه نویی می‌گیریم این است که برای موفقیت باید با قلب‌مان بازی کنیم. شکی نیست که بازیکنان روز خوب و بد دارند اما با قلب و تمام وجود دویدن، شرایط را متفاوت می‌کند.  می‌توانید در یک  روز بارها توپ از دست بدهید، دریبل بخورید، پاس اشتباه بدهید و از موقعیت گلزنی استفاده نکنید اما وقتی با تمام وجود برای تیمت و هم دسته‌ بدوید، اطمینان دارم آن تیم می‌تواند موفق باشد. در نیمه اول آن شرایط را نداشتیم اما در نیمه دوم با تعویض‌های قلعه‌نویی و صحبت‌هایی که درون رختکن از لحاظ ذهنی و تاکتیکی با بچه‌ها کرد، کاملا تیم یکدست شدیم. تمام لحظات این نیمه را با تمام وجود دویدیم، جنگیدیم و خدا را شکر با یک نتیجه خوب بازی را تمام کردیم.

مربی گل گهر درخصوص دلیل بهتر شدن وضعیت گل گهر نسبت به آلومینیوم در نیمه دوم، پاسخ داد: بازهم به مهدی رحمتی و تیمش تبریک می‌گویم. در لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خیلی خوبی داشتند و امر.وز هم حریف بسیار سرسختی برای ما بودند ولی هنوز اعتقاد دارم در نیمه اول کنترل بازی از اختیار ما خارج شده بود. در نیمه دوم کامل کنترل بازی را در دست داشتیم و به جز به ثمر رساندن دو گل، 3-2 موقعیت صد در صد دیگر را هم از دست دادیم. هم ما و هم مهدی رحمتی و کادرش در جریان بازی تحت فشار و استرس بودیم. باید بار دیگر فیلم بازی را با کادرفنی مان جدا ببینیم تا بیینیم ماجرا چه بوده است. درمورد صحنه داوری که مهدی رحمتی صحبت کرده هم باید کارشناسان نظر بدهند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول