اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احتمال افزایش سهمیه اهداف پروازی در بازی‌های اسلامی/موسوی: مشکل مالی برای تهیه مهمات نداریم

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: ما مشکل مالی برای تهیه سلاح و مهمات نداریم اما شرایط ورود باید فراهم شود.

احتمال افزایش سهمیه اهداف پروازی در بازی‌های اسلامی/موسوی: مشکل مالی برای تهیه مهمات نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجعفر موسوی در نشست خبری درباره کمبود فشنگ و مهمات، عنوان کرد: تیراندازی یک ورزش ابزار محور است و این ابزار شامل سلاح، مهمات و البسه است. این ابزار هم تولید داخلی است و هم خارجی. همه می‌دانند کیفیت مهمات خارجی چطور بوده و ما مشکلی برای تهیه مهمات نداریم اما مقرراتی هست از جمله در گمرک که از ورود مهمات و سلاح مرغوب جلوگیری می‌کند. 

دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: ما در این چند ماه با وزارت دفاع جلسه داشتیم و بحث این بود کیفیت مهمات داخلی افزایش یابد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. قیمت تمام شده برای ورزشکار زیاد است و شعار ما ارزان‌سازی رشته تیراندازی است. ما خودمان تولیدکننده نیستیم و وزارت دفاع تولیدکننده است. قیمت تمام شده و کیفیت آن برای ما بسیار مهم است. 

موسوی گفت: ما این کیفیت را در مسابقات اهداف پروازی که امروز برگزار شد دیدیم و امیدواریم در خفیف هم آن را ببینیم البته کیفیت مهمات ما با خارجی‌ها فاصله دارد و امیدواریم شرایط ورود برای سلاح مرغوب و مهمات فراهم شود‌. همین الان هم می‌گویم مشکل مالی نداریم و مهماتی که در وزارت دفاع تولید می‌شود در اختیار بچه‌هاست. 

وی درباره اعزام اهداف پروازی به بازی‌های کشورهای اسلامی و اینکه فقط ۲ ورزشکار اعزام می‌شوند، یادآور شد: اولین جلسه‌ای که در کمیته حاضر شدیم دفاع از جایگاه تیراندازی بود. در آن جلسه سهمیه تعیین شد و چند سالی بود که اهداف پروازی عملکرد قابل قبولی نداشتند چون نه اعزامی بود و نه اینکه اردویی برگزار می‌شد. اینکه بخواهیم یک پیش‌بینی داشته باشیم به کمیته قول دادیم اردوها را زودتر شروع کنیم. یک لیستی از ورزشکاران به کمیته اعلام شد و سهمیه هم نهایی نشده و ممکن است بیشتر شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: این بستگی به کمیته دارد و باتوجه به رکوردهای بچه‌ها آماده هستیم تیم تراپ و اسکیت مردان به صورت کامل و برای بانوان هم ۲ نفر اعزام شوند. ما روز گذشته در جلسه شورای برون‌مرزی مصوبه گرفتیم اهداف پروازی برای آمادگی بیشتر جهات اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی به مسابقات جایزه بزرگ قونیه اعزام کنیم. ۸ نفر اعزام می‌شوند. 

وی درباره افزایش هزینه ثبت نام در مسابقات آزاد، اظهار داشت: سال گذشته ۹۵ هزار تومان ورودی لیگ بود و امسال برای هر نفر به ۱۳۵ هزار تومان افزایش یافت اما از آن طرف جوایز مسابقات هم بیشتر شد. فدراسیون نگاه درآمدی به لیگ و مسابقات آزاد ندارد. ما امسال لیگ را جدی برگزار خواهیم کرد و امید داریم که پویاتر باشد. تنها نگاه ما کسب تجربه و حضور در مسابقات رسمی است. 

به گزارش فارس، صالحی مدیر اجرایی مسابقات لیگ نیز گفت: هفته آینده قرعه‌کشی لیگ را خواهیم داشت تا میزبان مشخص شود. این بازی‌ها رو در رو برگزار می‌شوند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول