اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سجادی: تنیس یکی از فدراسیون‌های برنامه محور است/ از دختر تاریخ‌ساز در هیات دولت تعریف کردم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تنیس یکی از فدراسیون های برنامه محور است و ما شرمنده آنها در کمبود امکانات هستیم.

سجادی: تنیس یکی از فدراسیون‌های برنامه محور است/ از دختر تاریخ‌ساز در هیات دولت تعریف کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی در حاشیه مسابقات تور جهانی تنیس در تهران اظهار داشت: میزبانی این مسابقات برای اولین‌بار است در ایران انجام می‌شود و دوستان‌مان در فدراسیون تنیس زحمت زیادی کشیده‌اند. امیدوارم ما هم بتوانیم در وزارت ورزش پاسدار زحمات این عزیزان باشیم. چهره‌های جوانی را از سراسر ایران اسلامی در این مسابقات دیدیدم به خصوص خانم مشکات الزهرا صفی که درخشش خوبی داشته است. من پس از موفقیت او در گرنداسلم استرالیا در جلسه‌ هیأت دولت بخشی را به این خانم اختصاص دادم که مورد توجه آقایان وزرا قرار گرفت. 

وی افزود: به نظر من تنیس روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد. برنامه خوبی در فدراسیون مدون است. احساس ما این است که تنیس یکی از فدراسیون‌های برنامه‌محور است، اما یک مقدار از لحاظ امکانات خجالت‌زده این فدراسیون بوده‌ایم. شرایط یک مقدار محدودیت‌ها را برای‌مان ایجاد کرده بود. اما امیدواریم با قراردادن امکانات بتوانیم فدراسیون را در پیشبرد برنامه‌هایش کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال سختی را پیش‌رو داریم امیدواریم در رده بزرگسالان هم تنیس ما همچنان بر مدار موفقیت خودش باشد. در خصوص جوانان هم امروز بارقه‌های امید را می‌توانیم شاهد باشیم. امیدوارم هفته دوم هم برنامه خوبی باشد. 

سجادی در مورد اینکه تنیس با مشکل داشتن زمین روبه‌رو است، گفت:‌ یکسری زمین‌ها در ا ختیار شرکت توسعه بوده و این شرکت هم صددرصد در اختیار وزارت ورزش نیست. این شرکت یک مجمعی دارد و سایر وزارتخانه‌ها هم در آن دخیل هستند. اماکن ورزشی این شرکت را خود ما نمی‌توانیم اداره کنیم و به بهره‌برداری برسانیم چون دستگاه‌های نظارتی ایراد می‌گیرند. زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب هم به مزایده گذاشته شد. بهتر این است که فدراسیون تنیس مثل رشته‌های دیگر مکان ورزشی در اختیار خودش داشته باشد. ما به دنبال این اتفاق هستیم اما قیمت‌هایی که برای مجموعه انقلاب زده بودند اطلاع‌رسانی شد و افرادی آمدند و شرکت کردند. فکر می‌کنم 3-4 بهره‌بردار آمدند. در مجموع ما زمین‌ها را گران نکردیم. یک قیمت کارشناسی داشت و به صورت قانونی به مزایده گذاشته شد و به قیمت 68 میلیارد تومان واگذار شد.

وی افزود: حالا در هر کجای تهران که وزارت ورزش زمین تنیس داشته باشد و هر زمانی که فدراسیون اراده کند ما در اختیارش قرار می‌دهیم.  در مجموع وزارت ورزش و فدراسیون تنیس نداریم و به قول قدیمی‌ها این جیب به آن جیب نمی‌شود. 

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: طبیعتاً ما هم می‌دانیم اینکه چهار ساعت زمین در اختیار فدراسیون گذاشتن خیلی کم است ما با فدراسیون تنیس سر میز مذاکره بودیم و الان هم هستیم. شرکت توسعه وظیفه خودش می‌داند که در اختیار ورزش باشد. زمین آزادی، شیرودی و همین استقلال می‌تواند در اختیار فدراسیون باشد. نهایتاً این است زمین استقلال که در اختیار پیمانکار است را اجازه می‌کنیم. ما مشکلی برای در اختیار زمین تنیس برای فدراسیون نداریم اما ایده‌آل این است که زمین‌های 24 ساعته در اختیار این فدراسیون قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول