اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قهرمان اسبق آسیا: افراد کوچک بین وزیر ورزش و صیامی اختلاف ایجاد کردند/ فدراسیون دوومیدانی باید پاکسازی شود

قهرمان اسبق دوومیدانی آسیا می‌گوید: برخی افراد کوچک بین وزیر ورزش و صیامی اختلاف ایجاد کرده‌اند که باید پاکسازی شوند.

قهرمان اسبق آسیا: افراد کوچک بین وزیر ورزش و صیامی اختلاف ایجاد کردند/ فدراسیون دوومیدانی باید پاکسازی شود

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاق رخ‌داده در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک و برخورد تند سجادی وزیر ورزش با رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: اتفاقی که افتاد همه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ ناراحت کرد. به نظر من سجادی وزیر ورزش آدم باهوشی است و من به خوبی او را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسم. برخی افراد شیطنت‌هایی می‌کنند و همین موضوع باعث ایجاد اختلاف شده است. باید در این مورد جلسه‌ای برگزار و قضیه حل و فصل شود. وزیر ورزش خودش دو و میدانی‌کار بوده و مسائل این رشته را‌‌‌‌‌‌‌‌ ریز به ریز می‌داند، اما برخی دوستان فکر می‌کنند خبری هست و چون منافع‌شان به خطر افتاده می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند.

وی ادامه داد: به نظر من صیامی خودش مدیر فعالی است و زحمت می‌کشد، اما برای بهتر شدن باید اطراف خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ پاکسازی کند. موضوعی هم که پیش آمده همین اطرافیان صیامی رقم زده‌اند و رابطه او و وزیر ورزش کمی تیره و تار شده است. صیامی باید افرادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در فدراسیون به کار بگیرد که مقبول جامعه دوومیدانی هستند. موضوعی هم که پیش آمد، استنباط من این است که وزیر می‌خواهد اطراف فدراسیون پاکسازی شود.

قهرمان اسبق دوومیدانی در بازی‌های آسیایی تهران عنوان کرد: برخی افراد دنبال سهم‌خواهی هستند و فکر می‌کنند چون رئیس فدراسیون رأی داده باید حتما در فدراسیون سمت داشته باشند، این کاملا اشتباه است، اگر شما رئیس هیات هستید باید استان خودتان را‌‌‌‌‌‌‌‌ درست کنید. آدم‌های کوچکی که در فدراسیون وجود دارند باید کنار بروند و نخبگان جای آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند. مدیر تیم‌های ملی روی چه سابقه‌ای به این سمت رسیده است. در حال حاضر قهرمانان زیادی بیرون مانده‌اند و کسانی باید پست بگیرند که مقبول قهرمانان و جامعه دوومیدانی باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول