اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نعمتی: قراردادم هفته دیگر با پرسپولیس تمام می شود/ پیشنهاد از گل گهر؟ گذاشته ام برای آخر فصل!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال مشکلات زیاد بود، اگر بخواهیم اسم ببریم یکی دو ساعت طول می کشد. فوتبال است و هزار اتفاق، امسال هرکاری کردیم نتوانستیم قهرمان شویم.

نعمتی: قراردادم هفته دیگر با پرسپولیس تمام می شود/ پیشنهاد از گل گهر؟ گذاشته ام برای آخر فصل!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیامک نعمتی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد تقدیم به هواداران‌مان . برای نایب قهرمانی نیاز به سه امتیاز داشتیم. بازی خوبی بود امافقط یک ربع آخر را به حریف دادیم. این هم بخاطر اینکه آخر فصل است. از فصل آینده دوباره برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی در مورد مشکلات این فصل پرسپولیس گفت: امسال مشکلات زیاد بود اگر بخواهیم اسم ببریم یکی دو ساعت طول می کشد. فوتبال است و هزار اتفاق، امسال هرکاری کردیم نتوانستیم قهرمان شویم. شرایط مان بعد از 5 قهرمانی سخت شده بود و  برای کسب ششمین قهرمانی تحت فشار بودیم، از همه جا تحت فشار بودیم. امیدواریم که فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم و تیم را با قدرت ببندند.

وی در مورد وضعیت قراردادش عنوان کرد: یک بازی دیگر مانده باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

نعمتی در مورد شایعه پیشنهاد از گل گهرسیرجان گفت: خودم نمی دانم، خبری نیست، پیشنهاد دارم نه اینکه نباشد؛ اما گذاشته ام برای آخر فصل. گزینه اول من در ایران پرسپولیس است و شکی در آن نیست.  پیشنهاد خارجی هم هست اما گزینه اول من پرسپولیس است.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت قراردادش چگونه است، گفت: قراردادم بعد از بازی آخر تمام می شود. یک بازی دیگر بیشتر نیست.

وی در مورد مذاکره با مدیریت باشگاه برای دریافت مطالبات اظهار داشت: من ننشستم با مدیریت صحبت کنم اما فصل دارد تمام می شود باید تسویه شود، برای من یکی دو ماه پیش بود که گفتم بگذارید بازی ها تمام شود. بعد از بازی‌ها صحبت کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول