اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کدام فدراسیون‌ها تا انتخابات کمیته در دوره سرپرستی خواهند بود؟

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی 6 شهریور برگزار می‌شود که چند فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند.

کدام فدراسیون‌ها تا انتخابات کمیته در دوره سرپرستی خواهند بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در نشست فوق العاده سوم خرداد رای به برگزاری انتخابات در تاریخ شهریور دادند که براین اساس ثبت نام از نامزدها برای پست ریاست، نواب رئیس و هیات اجرایی 15 تا 20 تیر انجام شود. 

در این بین سرپرستان فدراسیون ها اجازه شرکت در انتخابات را نخواهند داشت و فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند باید از بین اعضای هیات رئیسه یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنند که البته این فرد نمی تواند در پست هیات اجرایی هم کاندیدا شود.

یکی از مشکلاتی که کمیته ملی المپیک برای برگزاری انتخابات با آن روبه روست، اداره برخی از فدراسیون ها با سرپرست است که تا برگزاری مجمع انتخاباتی دوره 4 ساله ریاست برخی از فدراسیون ها هم به پایان می رسد. در حال حاضر فدراسیون های فوتبال، شمشیربازی، ژیمناستیک و دوچرخه سواری با سرپرست اداره می شوند و زمان انتخابات آنها هنوز مشخص نیست. فدراسیون های فوتبال، ژیمناستیک و دوچرخه سواری با چالش هایی زیادی روبه رو هستند که معلوم نیست تا روز مجمع این مشکلات حل شود.

از طرفی تا 6 شهریور دوره 4 ساله ریاست سوارکاری (23 خرداد) و بدمینتون (3 مرداد) نیز به پایان می رسد و باید دید وزارت ورزش برای برقراری عدالت و از بین نرفتن حقوق روسای فدراسیون ها برای حضور در انتخابات چه برنامه هایی خواهد داشت و انتخابات فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند چه زمانی برگزار خواهد شد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول