اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش احسان حدادی به پرتاب 61 متری بعد از سه سال

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: در طی مدت 3 سال تنها 6 مسابقه داده بودم که خیلی کم است و رفته رفته رکوردهایم بهتر می‌شود.

واکنش احسان حدادی به پرتاب 61 متری بعد از سه سال

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات دوومیدانی جام امام رضا(ع) در مشهد اظهار داشت: رقابت خوبی بود اما یک مقدار سردی هوا اذیت کرد. بعد از مدت‌ها بود که مسابقه می‌دادم، زمان می‌برد که از قبل بهترم شوم. باید در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا به آمادگی بهتری برسم.

وی ادامه داد: از سال 2019 که رقابت‌های قهرمانی جهان بود تا جام امام رضا(ع) فقط در 6 مسابقه شرکت کردم که خیلی کم است. در دو سه سال گذشته به دلیل کرونا و کمردرد نتوانستم مسابقه بدهم،. پرتابگری در سطح من باید در ماه 4-3 مسابقه انجام دهد تا به شرایط خوبش برسد.

قهرمان مسابقات جام امام رضا(ع) عنوان کرد: الان آمادگی این را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم که حتی 63 متر هم پرتاب کنم و قطعا طی 3-2 مسابقه آینده به این رکوردها می‌رسم، چون خودم از توانمندی‌هایم اطلاع دارم.

حدادی گفت: بازی‌های آسیایی که عقب افتاد یک مقدار برنامه‌های ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم ریخت و من تمام توانم را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آن رقابت‌ها گذاشته بودم که به تعویق افتاد. حالا برنامه بعدی ما این است که یک مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در شهرستان منجیل گیلان برگزار کنیم. احتمالا این مسابقه در همین ماه جاری برگزار می‌شود.

 

وی در مورد سطح مسابقات جام امام رضا(ع) گفت: به نظرم مشکل اصلی عدم استقبال تماشاگران بود، مشهد علاقمندان زیادی به دوومیدانی دارد اما نمی‌دانم چرا استقبال خوبی از این رقابت‌ها نشد. در مجموع رقابت‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و اگر اسپانسرها بیایند در سال‌های آینده می‌توانیم میزبان حتی بیش از 20 کشور هم باشیم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه حضورش در آمریکا به کجا رسید، گفت: قرار است در تهران در این باره جلسه داشته باشیم و به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول