اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کامرانی فر: هیات رئیسه از رسمیت نیفتاده/ مجمع باید تعارف‌ها را کنار بگذارد/ سه بار استعفا دادم، اما قبول نشد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با وجود عزل سراجی، هیات رئیسه از رسمیت نیفتاده است.

کامرانی فر: هیات رئیسه از رسمیت نیفتاده/ مجمع باید تعارف‌ها را کنار بگذارد/ سه بار استعفا دادم، اما قبول نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه مجمع فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد و بر این اساس مهرداد سراجی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون، از سمتش عزل شد.

با این اتفاق درباره اینکه آیا جلسه از رسمیت افتاده است یا که خیر، گمانه زنی هایی صورت گرفت.

بر این اساس با اعلام حسن کامرانی فر، هیات رییسه با وجود عزل سراجی از رسمیت نیفتاده و تا جلسه مجمع بعدی به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا یک نفر در آن مجمع به عنوان جایگزین سراجی انتخاب شود.

حسن کامرانی فر پس از اتمام مجمع امروز فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از اهالی رسانه که در این مدت در کنار فوتبال بودند و امروز هم مجمع را گزارش کردند. در این مجمع تمام اعضا درمورد مسائل مختلف فوتبال تصمیم گیری کردند. باید از همه آنها به این دلیل تشکر کنم که دغدغه شان فوتبال است. از این بعد من و همه اعضای فدراسیون بیشتر تلاش خواهیم کرد. باید تمام هدف ما این باشد برای موفقیت تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی در جام جهانی کار کنیم.

وی افزود: به هر حال روز خوبی برای فوتبال بود اما خود من از برخی تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد برای کنار رفتن عزیزی خادم و سراجی ناراحت هستم. به هر حال این تصمیم گیری ها در فوتبال وجود دارد اما مجمع این مسیر را پیش برد و تصمیماتی گرفت که اطمینان دارم به ادامه فوتبال کمک می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: درمورد عزیزی خادم و عزیزی که از هیات رییسه خارج شد من فقط مجری هستم و کارها را انجام دادم. برای همه آرزوی موفقیت. دارم و امیدوارم فوتبال بتواند مسیر خود را پیش ببرد.

کامرانی فر درباره اینکه در هفته های اخیر چند باری جلسات هیات رییسه به دلیل حد نصاب رسیدن اعضا از رسمیت افتاد و اکنون که سراجی توسط اعضای مجمع برکنار شده، آیا همچنان هیات رییسه می‌تواند به فعالیت خود ادامه بدهد، گفت: اتفاق خیلی خوبی افتاد و طبق تصمیم مجمع قرار است مجمع انتخاباتی را در هشت شهریور برگزار کنیم و برای آن مصوبه گرفته ایم. این بزرگ ترین اتفاق فوتبال ما است و دیگر نیازی به مصوبه هیات رییسه نداریم. انتخابات انجام می‌شود. هیات رییسه هم با وجود نفراتی که عزل شدند و یک نفر از جمع خارج شد طبق اساسنامه می‌تواند نفری را تا انتخابات اضافه کند.

وی تصریح کرد: بحث نایب رییس بانوان خارج از فوتبال است و نمی‌توان درباره آن تصمیم گیری کرد. امیدواریم یا مشکل او حل یا تکلیفش تعیین شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا یک فرد بازداشتی که کلی شاکی دارد می‌تواند همچنان برای فوتبال ایران تصمیم بگیرد، تصریح کرد: این سوال جنبه حقوقی دارد و اجازه بدهید من جواب ندهم اما بندی در آیین نامه کمیته اخلاق داریم که باید دید آیا آنجا می‌توانند ورود کنند؟ فکر می‌کنم به زودی ورود کنند. امروز هم موسوی در جلسه حضور نداشت.

کامرانی‌فر در مورد اینکه در ابتدا انجام یک بازی برای تیم ملی بیان می شود و سپس تکذیب می‌شود، گفت: بیان می شود چون خیلی از مسیرها را پیش رفتیم. اگر اسم ببریم شاید بیش از 10 بازی هماهنگ کردیم. دیدی که قرارداد هم بستیم و تمام شد اما بعد کنسل شد. واقعا دست ما نیست. اینکه چه اتفاقی می افتد که لحظه آخر قراردادها کنسل می شود را باید بیشتر بررسی کنیم. فکر می کنم از دست فدراسیون فوتبال خارج باشد. به زودی عازم قطر می‌شوند و بازی‌های تدارکاتی دارند. اجازه بدهید که من نگویم با چه تیمی بازی می‌کنیم.

وی افزود: به محض اینکه بازی با کانادا کنسل شد بررسی کردیم. باور کنید این چندروز علاوه بر مجمع، کارهای بازی های دوستانه را هم انجام می دهیم. ولی اجازه بدهید قطعی شود اعلام می کنیم ولی تیم ملی حتما بازی می کند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود حریف تیم ملی ازبین کنگو، الجزایر و کامرون خواهد بود، عنوان کرد: این ها جزو گزینه ها هستند.

وی در مورد تذکرات سرپرست دبیرکلی پیشین فدراسیون و فشارهایی که از داخل هیات رئیسه وجود دارد، گفت: در این مدت از کسی گلایه ای ندارم. کارهایی که انجام شد، مطالبی که در سایت‌ها زدند و موضوعاتی که علیه من مطرح کردند، از هیچ کس گلایه ای ندارم. حتما حقم بوده که این موضوعات را درموردم مطرح کنند. امروز ساعت 9 صبح همزمان با مجمع برای من وقت دادگاه گرفته بودند.
کامرانی فر با صدای بغض آلود تصریح کرد: جالب‌ شورای حل اختلاف است که حکم جلب داده و رسانه‌ای می‌شود اما مهم نیست. به هرحال وظایفی داشتم که آن ها را انجام دادم. عیب و ایراد دارم اما کم نگذاشتم. از همکارانم در فدراسیون ممنون هستم. صادقانه کنار هم کار کردیم. هرچند یک سری مطالب و موضوعات ازفدراسیون بیرون رفت. روزهای خیلی خوبی را برای فوتبال می بینیم. ان شاالله اتفاقات خوبی می افتد. اعضای مجمع کنار هم هستند و با هم کار می کنند.

وی در مورد اینکه این بغض یعنی به عنوان دبیرکل به کارش ادامه نمی‌دهد، گفت: می خواستم از این پست بروم. برای گرفتن یا ماندن در این پست تلاش نکردم. خدا شاهد است. اما وظیفه ام بود. می توانید مستندات را ببینید. سه بار کناره گیری کردم اما دوستان موافقت نکردند. حتی در یک جلسه به هیات رئیسه گفتم آمادگی دارم هروقت بگویید از این پست کنار بروم و هرکسی نظرتان هست را بیاورید ولی کنار هم و با هم باشید.

کامرانی فر افزود: در این مدت هیچ وقت به خودم فکر نکردم. سختی های زیادی کشیدم اما خدا را شاکرم که هستم. مطمئنم این هیات رئیسه می تواند کارهای بزرگ انجام بدهد. ان شاءالله کمتر از سه ماه انتخابات انجام می‌شود. مجمع باید یک سری تعارف ها را کنار بگذارد. شاید باید برای انتخابات بهتر تصمیم بگیرند. تنها می توانم بگویم از همه شما ممنونم که در این مدت واقعا از فوتبال حمایت کردید. اگر از طرف من کوتاهی بوده از همه عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول