اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مقامی: تعلل وزارت ورزش در مورد مرادی را نمی‌فهمم/ به جای بهتر کردن شرایط ملی‌پوشان وزنه برداری را تهدید می‌کنند

کارشناس وزنه‌برداری گفت: نمی‌دانیم چرا وزارت ورزش در مورد بازنشستگی علی مرادی تعلل می‌کند و امیدوارم با رفتن او وزنه برداری شرایط بهتری پیدا کند.

مقامی: تعلل وزارت ورزش در مورد مرادی را نمی‌فهمم/ به جای بهتر کردن شرایط ملی‌پوشان وزنه برداری را تهدید می‌کنند

حسین مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ترک اردوی تیم ملی توسط وزنه‌برداران به دلیل شرایط نامناسب اردویی اظهار داشت: من شنیده‌ام مسئولان فدراسیون گفته‌اند یکی دو روز شرایط تغذیه خوب نبوده است اما اردوهای قبلی را چه می‌گویند. در اردوی قبلی رسول معتمدی و جوادی از شرایط موجود گریه می‌کردند، چطور می‌شود که می‌گویند فقط دو روز خوب نبوده است؟ نه تنها اردو بلکه شرایط کل وزنه‌برداری ما حال و روز خوبی ندارد.

وی ادامه داد: امیدوارم وزارت ورزش در دهه کرامت تیر خلاص را بزند و وزنه‌برداری را از این شرایط نجات دهد. وزارت ورزش اگر اقدامی برای رفتن مرادی انجام دهد لطف بزرگی در حق وزنه‌برداری کرده است. 

دبیر سابق فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه اعلام شد اگر ملی‌پوشان به اردو بازنگردند از نفرات جوان‌تر استفاده می‌شود، گفت: علیمرادی چون مغرور است این حرفها را می‌زند و ملی‌پوشان را تهدید می‌کند در حالی که او اگر می‌توانست ملی‌پوشان جوان را به مسابقات جهانی اعزام می‌کرد نه اینکه بخواهد آنان را به رده بزرگسالان بیاورد. او به جای اینکه شرایط را بهتر کند، ملی‌پوشان را تهدید هم می‌کند.

وی ادامه داد: البته او در نابود کردن وزنه‌برداری و ملی‌پوشان تبحر دارد و اگر بتواند در کنار زدن آنها از هیچ چیز فروگذار نیست. الان هم می‌بینید همه منتقدین و معترضین کنار رفته‌اند. 

مقامی تأکید کرد: نمی‌دانم چرا مسئولان وزارت ورزش تا این حد در مورد وزنه‌برداری و علیمرادی تعلل می‌کنند؟ حضور او فقط به ضرر وزنه‌برداری است. اگر آن زمان که نامه بازنشستگی‌اش آمده بود، سرپرست تعیین می‌شد، ما دیگر شاهد این شرایط نبودیم. به هر حال امیدوارم در این دهه کرامت اتفاق‌های خوبی برای وزنه‌برداری بیفتد.

به گزارش فارس، پیش از این هم گزارشی در مورد شرایط نا به سامان فدراسیون وزنه برداری منتشر شده بود که در اینجا ببینید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول