اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

اعتراض سرپرست کاروان کشورمان به عدم حضور هندبال بانوان در بازی‌های اسلامی

سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی به عدم حضور هندبال بانوان به ستاد بازی‌ها معترض شد.

اعتراض سرپرست کاروان کشورمان به عدم حضور هندبال بانوان در بازی‌های اسلامی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر رحیمی در خصوص حضور ایران در رشته‌های تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: ۲ هفته پیش کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی لیست رشته‌های تیمی را که می‌توانیم در آن شرکت کنیم، اعلام کرد که ما آن را رسانه‌ای کردیم. 

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های اسلامی افزود: ما خواستیم اسامی کشورهایی که قرار است در رشته‌های تیمی شرکت کنند را بگویند اما گفتند این امکان نیست و بعدا اعلام می‌کنیم. بعد از چند روز اعلام کردند قزاقستان انصراف داده و والیبال بانوان ما به لیست اضافه شد. 

رحیمی یادآور شد: ۴۸ ساعت پیش اسامی کشورها اعلام شد و ما فکر می‌کردیم چون معیار انتخاب تیم‌ها از سوی ستاد برگزاری ۸ تیم برتر در رنکینگ جهانی است، تیم هندبال بانوان مصر در مسابقات حضور داشته باشد اما دیدیم این کشور نیست که تعجب کردیم. حتی تیمی مانند افغانستان که از ما در سطحی پایین‌تر قرار دارد در بازی‌های اسلامی شرکت کرده است. الان که اسامی اعلام شده نسبت به این اتفاق موضع‌گیری کرده و با ستاد برگزاری نامه‌نگاری کردیم و گفتیم در خصوص انتخاب تیم‌ها متقاعد نشده‌ایم. 

سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: دنبال حق هندبالیست‌های زن در بازی‌های اسلامی هستیم. بعد از معضل کارت‌های کادر فنی که اعلام کرده بودند ۲۵ درصد سهمیه داریم، این بحث هندبال بانوان و انتخاب تیم‌ها معضلی است که با آن روبه‌رو هستیم.

بازی‌های کشورهای اسلامی مردادماه امسال در قونیه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول