اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خاطره جالب ستاره رئال از تونل زدن برای لیورپول و محمد صلاح

ستاره رئال مادرید از حکایت جالب مودریچ و صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا پرده برداست.

خاطره جالب ستاره رئال از تونل زدن برای لیورپول و محمد صلاح

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید با برتری مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان قهرمان اروپا شد و چهاردهمین جام خود را جشن گرفت.

با اینکه بسیاری انتظار داشتند که صلاح و لیورپول بتوانند انتقام شکست سال 2018 را از رئال بگیرند ولی کهکشانی‌ها به کلوپ و شاگردانش اجازه ندادند تا این موضوع سوژه جالب و طنز مهاجم رئال مادرید شود.

رودریگو که نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داد و مهره حیاتی آنچلوتی در فتح لیگ قهرمانان اروپا بود، در خصوص این موضوع و جدال مودریچ و صلاح صحبت کرد.

مهاجم برزیلی در مصاحبه با پادکست کورتس گفت: من یک قصه خنده‌دار بگویم. وقتی بازی فینال تمام شد، ما یک تونل درست کردیم تا لیورپولی‌ها از میان ما عبور کنند و مدال نقره را بدست آورند. صلاح از میان ما عبور کرد و یادم است که مودریچ مقابل من بود. لوکا به سمت صلاح رفت و به او گفت که اشکالی ندارد، برای بار بعد تلاش بیشتری کن!

این قصه رودریگو با واکنش هواداران فوتبال روبه‌رو شد و بسیاری از این اقدام مودریچ حمایت کردند و برخی نیز این کار او را پاسخی کوبنده برای کری‌های صلاح دانستند.

محمد صلاح پیش از بازی با رئال مادرید بارها از یک انتقام صحبت کرد و برای همه آنها کری سنگینی خواند ولی نتوانست آن را اجرایی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول