اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

معضل افزایش فدراسیون‌های بدون رئیس برای انتخابات کمیته/ کاهش المپیکی‌ها در مجمع

با ابطال انتخابات فدراسیون‌های وزنه‌برداری و سوارکاری، تعداد فدراسیون‌هایی که رئیس ندارند افزایش یافت و مشکلی به انتخابات کمیته ملی المپیک اضافه شد.

معضل افزایش فدراسیون‌های بدون رئیس برای انتخابات کمیته/ کاهش المپیکی‌ها در مجمع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با ابطال انتخابات فدراسیون وزنه برداری و همین طور سوارکاری، این 2 فدراسیون که رشته ای المپیکی محسوب می شوند هم به جمع فدراسیون های بدون رئیس اضافه شدند تا معضل کمیته ملی المپیک برای انتخابات که 6 شهریور برگزار می شود بیشتر از قبل شود.

مدت هاست که تعدادی از فدراسیون ها با سرپرست اداره می شوند و وزارت ورزش هنوز هیچ اقدامی برای سروسامان دادن به آنها انجام نداده و حالا 2 فدراسیون دیگر هم به این جمع بلاتکلیف ها اضافه شده اند تا برگزاری انتخابات کمیته بسیار پیچیده تر از گذشته شود.

در حالی که باید انتخابات کمیته ملی المپیک طبق برنامه بهمن ماه سال گذشته برگزار می شد اما مطرح شدن یکباره تدوین آیین نامه و دستورالعمل برای انتخابات، برنامه ها را به تعویق انداخت و اعضای مجمع در تاریخ 17 اسفند تصمیم به برگزاری انتخابات در مهر امسال و بعد از بازیهای آسیایی گرفتند اما این بار چینی ها برنامه کمیته ملی المپیک را برای انتخابات تغییر دادند!

با تعویق بازیهای آسیایی 2022 هانگژو، اعضای مجمع این بار در نشستی فوق العاده گرد هم آمدند تا تاریخ قطعی برگزاری انتخابات را مشخص کنند که با رای اکثریت 6 شهریور تاریخ نهایی اعلام شد اما حالا کمیته ملی المپیک با معضلی به نام فدراسیون های بلاتکلیف رو به روست که المپیکی هستند و دارای نقش مهم در انتخابات.

در حال حاضر فدراسیون های دوچرخه سواری، ژیمناستیک، شمشیربازی و فوتبال در دوره سرپرستی به سر می برند، فدراسیون های وزنه برداری و سوارکاری نیز به جمع اداره با سرپرست اضافه شدند. از طرفی تا برگزاری مجمع، دوره 4 ساله ریاست فدراسیون بدمینتون هم به پایان می رسد و این فدراسیون نیز در دوره سرپرستی خواهد بود. حالا باید دید وزارت ورزش تا زمان برگزاری انتخابات کمیته انتخابات فدراسیون های ورزشی را برگزار خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/ ت 1141

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول