اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| مدافع صربستان: ناامید شدم/ ایران عالی بازی کرد

مدافع میانی تیم ملی والیبال صربستان با تاکید بر این‌که تیم ایران مقابل این تیم عالی بازی کرد، گفت: شکست برابر ایران سومین ناکامی این هفته تیم صربستان بود.

لیگ ملت‌های والیبال| مدافع صربستان: ناامید شدم/ ایران عالی بازی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مارکو پودراسکانین پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: سخت است که پس از شکست در مورد بازی صحبت کنید. این سومین بازی و سومین شکست صربستان در شهر گدانسک با نتیجه 3 بر صفر بود.

وی با تاکید بر این‌که خیلی ناامید شدم، گفت: قبل از بازی می‌دانستیم که به جمع هشت تیم برتر صعود نخواهیم کرد، اما همچنان یک نتیجه نا امید کننده برای ما به دست آمد.

مدافع میانی تیم ملی والیبال صربستان در ادامه گفت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. آن‌ها امروز خیلی عالی کار کردند. در طول مرحله مقدماتی هم فوق‌العاده بودند و مستحق صعود به جمع هشت تیم برتر و بازی در بولونیا ایتالیا هستند.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست قاطع و 3 بر صفر صربستان شد تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا صعود کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول