اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان اضافه شدن یک پرسپولیسی به اردوی تیم ملی/ بازیکنان سپاهان منتظر تصمیم مورایس

زمان حضور بازیکن تیم پرسپولیس در اردوی تیم ملی امید مشخص شد.

زمان اضافه شدن یک پرسپولیسی به اردوی تیم ملی/ بازیکنان سپاهان منتظر تصمیم مورایس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال امید کشورمان از پنجشنبه هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با 13 بازیکن آغاز کرد.

سینا سعیدی فر و امیرعلی صادقی پس از اتمام اردوی استقلال در ترکیه به اردوی تیم امید اضافه شدند. با این وجود یحیی گل‌محمدی به مسئولان تیم امید اعلام کرده محمد مهدی احمدی را پس از دیدار دوستانه فردا پرسپولیس با شاگردان مهدوی‌کیا در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد.

اردوی تراکتور در ترکیه دوشنبه به اتمام می‌رسد و با موافقت قربان بردیف قرار است میلاد کر، مهدی هاشمی نژاد و آریا برزگر پس از اتمام اردوی تیم تبریزی در استانبول بمانند تا پس از سفر کاروان تیم امید به قونیه به جمع شاگردان مهدوی‌کیا اضافه شوند.

البته به این دلیل که ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان تاکنون نظر مثبت خود را درباره حضور آریا یوسفی و یاسین سلمانی در اردوی تیم امید اعلام نکرده قرار است این نفرات فردا با تیم اصفهانی به ایران بازگردند تا پس از بازگشت به کشورمان درمورد اضافه شدن‌شان به تیم امید تصمیم گیری شود.

اعضای تیم ملی امید پس از برگزاری دو بازی دوستانه با پیکان و پیکان 12 مرداد همراه با سایر نفرات کاروان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عازم قونیه می‌شوند و به ترتیب در روزهای 17، 19 و 21 مرداد در گروه اول این مسابقات به مصاف آذربایجان، مراکش و عربستان می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول