اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پاپی: می خواهیم پرچم ایران را در قونیه بالا ببریم/ در مسیر قهرمانی میراسماعیلی الگویم است

نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت: همه ما با روحیه بالا و جنگندگی می خواهیم پرچم ایران را در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بالا ببریم.

پاپی: می خواهیم پرچم ایران را در قونیه بالا ببریم/ در مسیر قهرمانی میراسماعیلی الگویم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب 14 جودوکا پس از سه سال تعلیق این روزها در کشور ترکیه حضور دارند و از فردا دوشنبه 24 مردادماه برای کسب مدال در پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی به روی تاتامی خواهند رفت.

حمیدرضا پاپی نماینده وزن 66- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که برگزاری 6 ماه اردوی برای حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی چقدر شما را برای کسب مدال در این مسابقات آماده کرده است، گفت: ما برای اعزام به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی نزدیک به شش ماه در اردوهای تیم ملی جودو حضور داشتیم و در این  مدت اردوهای مختلفی را برگزار کردیم که حضور در این اردوها برای بالا رفتن سطح آمادگی ما خیلی کمک حالمان بود. بعد از دوری سه ساله از میادین بین المللی به خاطر تعلیق جودو فرصت حضور در میادین بین المللی را نداشتیم. ابتدای سال جاری پس از برگزاری انتخابی تیم ملی با دعوت کشور عراق در مسابقات جام صلح و دوستی بغداد حضور پیدا کردیم. در این رقابت ها موفق شدم در بخش مسابقات انفرادی مدال برنز کسب کنم و در بخش تیمی نیز با تلاش همه بچه ها و حمایت کادرفنی موفق به کسب مدال طلا شدیم. پس از بازگشت به ایران فدراسیون جودو یک مرحله میزبان تیم ملی جودو سوریه در ایران شد که ما یک دیدار تدارکاتی نیز با آنها داشتیم و در واقع اردوی مشترک بسیار خوبی برای هر دو طرف بود.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات چهارجانبه روسیه چقدر به آمادگی تیم ملی جهت حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی کمک کرد، گفت: ما در مسابقات چهارجانبه با نفرات اول و دوم روس ها و حتی با قهرمانان جهان و المپیک مبارزه کردیم. حضور این نفرات در این مسابقات چهارجانبه سطح رقابت ها را واقعا بالا برده بود. خوشبختانه در روسیه موفق شدم جودوکار عنوان دار روسی را در کشور خودش شکست دادم و این گام بزرگی در مسیر پیش رو بود که برداشتم. با شکست این حریف واقعا به خودباوری رسیدیم.

عضو تیم ملی جودو کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: آخرین مرحله اردوی آماده سازی ما قبل از اعزام به قونیه در جزیره کیش بود که واقعا حضور دراین اردو از لحاظ روحی و روانی خیلی برای تیم ملی مفید بود. با برگزاری اردو از لحاظ بدنی و روحی همه ما ریکاوری شدیم. با شرایطی که دارم خیلی امیدوارم که بتوانم مدال خوش رنگی را کسب کنم. روزهای سختی را سپری کرده ام و صددرصد هدفم کسب مدال خوش رنگ بازی های کشورهای اسلامی است. آرش میراسماعیل رئیس فدراسیون جودو واقعا در طول این مدت برای تیم ملی مردان و بانوان خیلی زحمت کشید و مثل کوه پشت ما بود. امیدوارم که همه نفرات اعزامی به قونیه مدال کسب کنند تا مزد زحمات مسئولان فدراسیون و کادرفنی را بدهیم.

پاپی در پایان گفت: همه ما با روحیه بالا و جنگندی پرچم ایران را در قونیه بالا خواهیم برد. از کادر فنی تیم ملی و مسئولان سازمان تیم های ملی تشکر می کنم که در طول این مدت تیم را حمایت کردند و با برنامه ریزی دقیق اردوهابرگزار شد. من حرف های زیادی برای گفتن دارم و اول مسیر قهرمانی هستم، تلاش می کنم سال های سال پیراهن تیم ملی را برتن کنم و به هدفم برسم. بزرگترین هدفم کسب مدال المپیک و جهان است. در مسیر قهرمانی آرش میراسماعیلی را الگوی خود قرار داده ام و در وزنی مسابقه میدهم که مسئولیت سختی در آن وزن دارم، چرا که میراسماعیلی چهار بار در وزن 66- کیلوگرم مدال جهانی کسب کرده و در المپیک نیز تا پای کسب مدال رفته، بنابریان میخواهم مثل او در وزن 66 کیلوگرم خوش بدرخشم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول