اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جلوه: جام واگنر برای آمادگی ذهنی تیم مفید است

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقات جام واگنر کمک می کند تا تیم از نظر ذهنی به آمادگی خوبی برسد.

جلوه: جام واگنر برای آمادگی ذهنی تیم مفید است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی جلوه پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال کشورمان در شهر کراکوف درمورد شرایط تیم اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که شرایط خوبی داریم. بعد از مسابقات لیگ ملت ها فشار زیاد روی بازیکنان بود اما پس از مدتی استراحت و تمرین خوشبختانه شرایط رو بهبودی است. با یک ریکاوری و برنامه ریزی دقیق راهی لهستان شدیم.

وی ادامه داد: پس از سفر طولانی که داشتیم امروز دو جلسه تمرین بدنسازی و توپی برگزار کردیم. خوشبختانه هر روز پیشرفت می کنیم و در همین راستا فردا هم یک بازی دوستانه با تیم ملی اوکراین برگزار خواهیم کرد. پس از آن هم باید برای جام واگنر و رقابت های قهرمانی جهان آماده شویم.

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به بازی های دوستانه عنوان کرد: بدون شک برگزاری بازی های دوستانه به روند صعودی تیم بسیار کمک می کند. یکی از تیم هایی که در جام واگنر حضور دارد در رقابت های قهرمانی جهان هم در گروه ما قرار دارد. تیم های لهستان، صربستان و آرژانتین از قدرت های دنیا هستند و سابقه بازی با آنها را داریم. رویارویی مجدد با آنها کمک می کند که هماهنگی بازیکنان بیشتر شود و هم اینکه آمادگی ذهنی بهتری برای مسابقات قهرمانی جهان داشته باشیم.

جلوه گفت: مردم هم ما را دعا کنند و دست از حمایت بر ندارند. ما هم فرزندان خودشان هستیم و تلاش می کنیم تا دلشان را شاد کنیم. امیدوارم که با تمام توان بتوانیم در زمین ظاهر شویم و با موفقیت مسابقات را تمام کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول