اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان آسیا| وکیلی: قدرت حمله کاملا در اختیار ایران بود/ بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در دیدار با کویت لحظاتی غافلگیر شدیم ولی قدرت حمله کاملا در اختیار تیم ایران بود.

والیبال نوجوانان آسیا| وکیلی: قدرت حمله کاملا در اختیار ایران بود/ بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ایران مقابل کویت در سومین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا اظهار داشت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند و بازی با هر کدام برای تیم ایران تجربه ارزشمندی است. در این دیدار نیز کویت تمام تلاش خود را کرد و شاهد رالی‌های بسیار زیبایی بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم. بازیکنان سرویس‌های خوبی می‌زنند و به نوعی در حال تمرین کردن نوع مسابقه هستیم. بازیکنان ایران تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند ولی شرایط مسابقه کاملا فرق می‌کند.

وکیلی افزود: لحظاتی در دیدار برابر کویت غافلگیر شدیم ولی قدرت حمله کاملاً در اختیار تیم ایران بود. بازیکنان تعویضی نیز به کار گرفته شدند تا همه بازیکنان فضای مسابقه را تجربه کنند و به اعتماد به نفس برسند. از نتیجه و عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم.

وی تصریح کرد: هر تیم از اشتباهات حریف، امتیازاتی کسب می‌کند که این قضیه غیرقابل جلوگیری است. بازیکنان تیم ایران حتی یک لحظه نیز مسابقه را رها نکردند و تاکتیک‌های مورد نیاز برای پیروزی و توصیه شده ازسوی کادر فنی را به اجرا درآوردند. خوشحالم که بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند چون به اعتقاد من آن‌ها باید آزاد باشند و از بازی کردن لذت ببرند. احتمال اشتباه کردن نیز در این بین وجود دارد چون بازیکنان ایران والیبال ماشینی ارائه نمی‌دهند.

وکیلی در مورد حضور هواداران در سالن فدراسیون گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی مردم به سالن بیایند و از دیدن بازی‌های تیم ایران لذت ببرند و از تیم نیز حمایت کنند. از مسئولان درخواست می‌کنم شرایط حضور مردم را در سالن تسهیل کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: اگر به یک بازیکن بازی نرسد، افت می‌کند به همین دلیل کادر فنی تلاش کرده است که از همه بازیکنان استفاده کند تا همه بازیکنان توان کمک کردن به تیم را داشته باشند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (چهارشنبه 26 مرداد) در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول