اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شانس تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک در مصر چقدر است؟/باقری: اردوی هانوفر برای تهیه مهمات مهم است

مربی تیم ملی تفنگ کشورمان گفت: هر چقدر آمادگی بیشتری داشته باشیم شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک خواهیم داشت.

شانس تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک در مصر چقدر است؟/باقری: اردوی هانوفر برای تهیه مهمات مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین باقری درباره مسابقات آزاد تفنگ و عملکرد تیراندازان، اظهارداشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد به ویژه در بخش مردان که امیرمحمد نکونام رکوردشکنی کرد و نسبت به رکورد قبلی‌اش ارتقا داشت که حتی در سطح جهانی رکورد خوبی محسوب می‌شود. بقیه بچه‌ها هم عملکرد خوبی داشتند. این مسابقه علاوه بر سنجش آمادگی که هرماه در برنامه‌مان داریم یکی از رکوردهای انتخابی برای تیم اعزامی به مسابقات مصر و اردوی تدارکاتی هانوفر بود. 

مربی تیم ملی تفنگ کشورمان افزود: امیدوارم برنامه‌هایمان به خوبی اجرا شود و تیم را برای مسابقات جام جهانی مصر برسانیم و بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند. دور جدید تمرینات ما از 6 شهریور آغاز می‌شود تا زمان اعزام به هانوفر ادامه خواهد داشت. این اردو از 3 لحاظ برای ما اهمیت دارد؛ آماده‌سازی ورزشکاران، به روزرسانی تجهیزات چون تیراندازی وابسته به تجهیزات است و مورد سوم تهیه مهمات و ساچمه مرغوب است. اگر این اتفاق نیفتد حتی مهمات برای شرکت در مسابقات مصر نخواهیم داشت.

وی درباره مسابقات جهانی مصر به عنوان نخستین رقابت کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: هر چقدر بتوانیم خودمان را به اوج آمادگی برسانیم قطعا شانس برای کسب سهمیه بیشتر است. رقیبان ما هم تلاش می‌کنند و آماده می‌شوند. قبلا از رقیب قدرتمند به چین اشاره می‌کردیم اما الان کشورهای اروپایی هم خوب کار می‌کنند. رقبای اروپایی بیشتر شده‌اند اما موفقیت ما بستگی به این دارد که چقدر خودمان را آماده کنیم.

باقری در پاسخ به این سوال که لیست نهایی ورزشکاران اعزامی به مصر چه زمانی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اردوی هانوفر قرار است شنبه و یکشنبه جلسه داشته باشیم و اسامی را نهایی کنیم اما برای شرکت در مسابقات جهانی مصر قبل از آخرین مهلت ثبت‌نام یعنی یک ماه زمان داریم اما ترجیح این است زودتر به نتیجه برسیم چرا که فشنگ داخل کشور نداریم تا در رشته خفیف اولویت‌مان را مشخص کنیم. احتمال دارد 2 نفر از هر رده مشخص شوند اما یکی دو نفر باقی‌مانده در خفیف را در اردوی هانوفر مشخص کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول