اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان| عبدالله: در ست سوم فوق‌العاده بودیم/ ایران کنترل بازی را در دست داشت

کاپیتان تیم ملی والیبال مصر با بیان این‌که تیم ایران در ست‌های اول و دوم کنترل مسابقه را در ست داشت، گفت: در ست چهارم اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به شکست شد.

والیبال قهرمانی جهان| عبدالله: در ست سوم فوق‌العاده بودیم/ ایران کنترل بازی را در دست داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسام عبدالله پس از شکست تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در دو ست ابتدایی نتوانستیم عملکردی خوبی از خود ارائه دهیم و این تیم ایران بود که کنترل بازی را در دست داشت.

وی در خصوص ست سوم این دیدار که با پیروزی ملی پوشان مصری به پایان رسید، بیان کرد: در ست سوم این مسابقه عملکرد خارق العاده داشتیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن به تیم ایران فشار بیاوریم و در این امر نیز موفق بودیم. اما در ست چهارم اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به شکست در مقابل تیم ایران شد. با این حال از نتیجه کسب شده راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: تا پایان مسیر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش بر نمی‌داریم. هنوز یک بازی دیگر فرصت داریم و تلاش می کنیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان دوشنبه شب هفتم شهریور مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول