اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زارع: تیم قلعه نویی مستحق پیروزی بود/ امکانات گل گهر را در امارات دیدم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به تیم گل گهر تبریک می گویم، آن ها مستحق پیروزی بودند.

زارع: تیم قلعه نویی مستحق پیروزی بود/ امکانات گل گهر را در امارات دیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر اظهار داشت: به تیم گل گهر تبریک می گویم. آن ها مستحق پیروزی بودند. دو موقعیت هم ما داشتیم اما توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند. بیش از اندازه عقب نشسته بودیم اما فوتبال همین است. خیلی تذکر داده بودیم که روی ارسال ها و کرنرها قدرتشان زیاد است. به هردو تیم خسته نباشید می گویم. برای گل گهر در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: خوب بود. فکر کنم داور با توجه به اینکه کمک داور پرچم زد و به او گفت، اشتباه متوجه شد که توپ به دست بازیکنان ما خورده، در مجموع داوری مشکل خاصی نداشت. البته صحنه گل را من ندیدم اما در مجموع قضاوت بدی نداشت.

زارع در خصوص شرایط تیم ملوان گفت: شرایط سخت است. طبیعی است. ما تازه آمده‌ایم. با توجه به یارگیری که کردیم، تا قبل از این بازی فکر می‌کنم نتایجمان با نوع فوتبالمان همخوانی نداشت. با توجه به فوتبالی که بچه‌ها مقابل تیم‌هایی که هزینه‌های سرسام آور دارند و بردند که نوش جانشان باشد. استانشان قوی است. مسئولانشان قوی هستند. پشت تیمشان هستند و چنین استادیوم باشگوهی دارند.

وی افزود: زمانیکه در امارات بازی می‌کردم چنین امکاناتی را دیدم. چرا با چنین جو و امکاناتی که دارند برنده نشوند؟ در باز‌های قبلی مقابل نساجی و استقلال نتایج‌مان با نوع فوتبالی که بچه‌ها انجام دادند همخوانی نداشت. اما فوتبال همین است. باید باهوش باشید. باید گل بزنید تا از آن طرف تبدیل به گل نشود.  شرایط بسیار سخت است و مطمئنا این سختی تا آخر فصل ادامه دارد. باید بجنگیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ملوان رفته رفته بهتر می شود. بچه‌ها این پتانسیل را دارند.

سرمربی ملوان در مورد تجمع بازیکنان این تیم در زمین خودی، اظهار داشت: سپاهان هم اینجا آمد، همین تجمع را داشت. با توجه به اینکه  تیم گل گهر رو به ارسال می آورد، تیم حریف را عقب می‌برند. در کل بیش از اندازه عقب بودیم. چنین چیزی را نمی‌خواستیم ولی شرایط بازی این جو را به وجود آورد. هرچه هم تعویض کردیم نتوانستیم رو به جلو شویم. مسئولش من هستم. عقب نشستن کار دستمان داد و گل حریف همانطور که فکر می‌کردیم روی ارسال از جناحین یا ضربات ایستگاهی به ثمر رسید. به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم موفق باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول