اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان| عبادی‌پور: دیدار ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود/ تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.

والیبال قهرمانی جهان| عبادی‌پور: دیدار ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود/ تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد عبادی‌پور پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. پس از سفری که از اسلوونی به لهستان داشتیم و در این مدت چند روز زمان در اختیار ما بود که هم ریکاوری کنیم و هم تمرینات بدنسازی و توپی را به خوبی دنبال کنیم.

وی ادامه داد: همه از حساسیت بازی خبر دارند. قرار است مقابل یکی از بزرگترین تیم های دنیا قرار بگیریم. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و جسمی آماده این بازی هستیم و بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: مصاف ایران با برزیل یکی از سخت ترین بازی های این مرحله به شمار می‌رود. ما در لیگ ملت ها هم بازی بسیار نزدیکی با برزیل داشتیم و دو ست را با امتیازهای بالاتر از 26  و 27 به حریف واگذار کردیم. برزیلی ها هم از حساسیت این بازی اطلاع دارند.

عبادی‌پور افزود: بدون شک بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، چراکه بازی‌های این مرحله حذفی است و امکان دارد که هر اتفاقی در زمین رخ دهد. ما تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم. می‌دانیم که با یکی از بزرگترین تیم های دنیا بازی داریم و احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30  دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول