اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف‌الله‌پور: تعلیق‌ها ادامه داشته باشد باید فاتحه فوتبال را خواند/ چرا باید بلیت‌ بازی‌ها رایگان شود؟

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت‌: در صورت تداوم تعلیق‌ها باید فاتحه فوتبال‌مان را بخوانیم.

سیف‌الله‌پور: تعلیق‌ها ادامه داشته باشد باید فاتحه فوتبال را خواند/ چرا باید بلیت‌ بازی‌ها رایگان شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله‌پور در مورد اینکه بازی استقلال و نساجی اولین دیداری که هواداران بانوی هر دو تیم در ورزشگاه حاضر می‌شوند اظهار داشت: از مسئولان کشور عزیزمان که این حرکت خوب را انجام دادند تا خواهران عزیز ما بتوانند وارد ورزشگاه شوند، تشکر می‌کنم. می‌بینید امروز جو ورزشگاه آزادی بسیار خوب است. کار بسیار خوبی انجام شد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی در مورد جلسات برگزار شده برای حق پخش تلویزیونی که با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ادامه دارد، توضیح داد:‌جلسات زیاد برگزار می‌شود اما باید نتیجه‌اش مثمرثمر باشد. ما به دنبال حق پخش هستیم و به عنوان یک باشگاه خصوصی می‌خواهیم از درآمد تبلیغات محیطی استفاده کنیم. در کشور ما درآمدهای حق پخش، فروش پیراهن، تبلیغات محیطی و انحصاری بودن بلیت بازی‌ها محقق نشده است. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا همه راضی باشند. 

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: من به عنوان باشگاه خصوصی دنبال درآمدزایی هستم و تا این اتفاق نیفتد فوتبال ما حرفه‌ای نخواهد شد. چرا باید برخی باشگاه‌ها بگویند بلیت‌فروشی نکنید تا حضور هواداران آزاد شود؟ این کارها در فوتبال حرفه‌ای انجام نمی‌شود.

سیف‌الله‌پور در خصوص اینکه آیا باشگاه نساجی مجوز حرفه‌ای را دریافت کرده است گفت: کارشناسان مجوز حرفه‌ای به صورت مستقیم و از نزدیک با ما همکاری می‌کنند امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص وضعیت باشگاه‌های ایرانی برای کسب مجوز حرفه‌ای با توجه به صحبت‌های مهدی تاج گفت:‌نمی‌توانم در مورد صحبت‌های تاج نظر بدهم اما امیدوارم امسال اتفاق خاصی نیفتد زیرا اگر قرار است تعلیق‌ها ادامه داشته باشد، باید فاتحه فوتبال ایران را بخوانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول