اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میرزایی: در استقلال همیشه باید در اوج باشید/حمایت هواداران کار مرا سخت‌تر می‌کند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در استقلال باید همیشه در اوج باشید.

میرزایی: در استقلال همیشه باید در اوج باشید/حمایت هواداران کار مرا سخت‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز این بازی سخت را مقابل تیم خوب نساجی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درمورد شوت خطرناک خود که البته به گل تبدیل نشد، گفت: باید در تیم بزرگ استقلال که هواداران از بازیکنانش انتظار دارند باید همیشه خوب و روی فرم ایده‌‌آل باشید. باید بازی به بازی بهتر شوید و تمرکزتان روی بازی‌ها باشد. دیگر بازی است و خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی من هم موفق به گلزنی شوم.

بازیکن استقلال درباره دلیل ناراحتی خود در دیدارهای قبلی، عنوان کرد: خدا را شکر اوضاع خیلی خوب است. باید مثل همه بازیکنان دیگر در این تیم به بهترین شکل کار کنم. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و آنها انتظار دارند همیشه بازیکن روی روال عالی و روی فرم باشد تا با خوب بازی کردن دل آنها شاد شود.

میرزایی در خصوص اینکه در پایان بازی با نساجی مورد تشویق هواداران قرار گرفت، توضیح داد: خدا را شکر. از هواداران تشکر می‌کنم که مرا مورد لطف قرار دادند. این موضوع خیلی کار مرا سخت‌تر می‌کند. امیدوارم در آینده هم به این شکل بازی کرده و دل آنها را شاد کنم تا شرمنده هواداران نشوم. امیدوارم لایق محبت آنها باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول