اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

جام ریاست جمهوری تاجیکستان| باغچقی به برنز رسید/ پایان کار تیم ملی جودو با 2 مدال

قاسم باغچقی نماینده وزن ۹0- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان کشورمان با شکست نماینده کشور میزبان به مدال برنز جام ریاست جمهوری تاجیکستان دست یافت.

جام ریاست جمهوری تاجیکستان| باغچقی به برنز رسید/ پایان کار تیم ملی جودو با 2 مدال

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین روز از مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان از صبح امروز سه شنبه 29 شهریورماه در شهر «خوجند» آغاز شده است که قاسم باغچقی نماینده وزن 90- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در  جدول شانس مجدد با شکست نماینده کشور میزبان به مدال برنز دست یافت.

وی در نخستین مبارزه به مصاف «مردوف آکمال» حریف تاجیکستانی خود رفت و‌ موفق شد این جودوکا را ایپون کند. در دور دوم نماینده تاجیکستان حاضر به مبارزه کردن مقابل باغچقی نشد و نماینده کشورمان به دور بعدی راه یافت.

باغچقی در سومین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با یک اخطار بازی را به حریف قزاق خود واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

باغچقی در جدول شانس مجدد ابتدا به مصاف نماینده ازبکستان رفت و این جودوکا را ایپون کرد. در ادامه مسابقات باغچقی برای کسب مدال برنز با شکست نماینده تاجیکستان مدال برنز را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در سالن مسابقات حضور دارد.

حسین قمی به عنوان مربی کنار ملی پوشان حضور دارد. بابک مهاجری رئیس کمیته داوران نیز در این اعزام کنار ملی پوشان حضور دارد.

ضمن اینکه، روز گذشته مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال نقر شد و حمیدرضا پاپی نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال نشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول