اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پس از مخالفت رئیس فدراسیون کاراته با استعفا؛ اشرف امینی راهی ترکیه شد

با استعفای اشرف امینی نائب رئیس بانوان مخالف شد و وی صبح امروز همراه تیم ملی کاراته راهی محل برگزاری سومین دوره از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان ترکیه شد.

پس از مخالفت رئیس فدراسیون کاراته با استعفا؛  اشرف امینی راهی ترکیه شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزارس فارس، سومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری A در سال 2020 با حضور 1064 کاراته‌کا از 75 کشور طی روزهای یکم تا سوم مهرماه به میزبانی کشور ترکیه و در شهر کوجالی برگزار خواهد شد.

مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در حالی برگزار خواهد شد که، نفرات رنکینگ دار فدراسیون جهانی بالای ۳۲ اجازه حضور در این مسابقات را دارند. به همین دلیل از ایران ۱۲۷ نفر در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و تنها ۱۷ نفر با هزینه فدراسیون به این رقابت ها اعزام شده اند و مابقی نفرات به صورت شخصی راهی این مسابقات شده اند.

چندی پیش اشرف امینی نائب رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا داد و در مصاحبه‌های خود دخالت‌های نائب رئیس مردان را در بخش بانوان عنوان کرد و مدعی شد دیگر با فدراسیون کاراته همکاری نخواهد داشت اما در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه 29 شهریورماه) سیدحسن طباطبایی  اشرف امینی در مورد مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو کردند و در نهایت رئیس فدراسیون کاراته با استعفای امینی مخالفت کرد و او در سمت خود ابقا شد، به همین دلیل امینی صبح امروز همراه تیم ملی کاراته راهی ترکیه شد تا مسئولیت بانوان در این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول