اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خطر بیخ گوش فدراسیون جهانی پرورش اندام

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در خصوص عدم انطباق فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام با کدهای این آژانس به این فدراسیون تذکر داد.

خطر بیخ گوش فدراسیون جهانی پرورش اندام

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، در جلسه کمیته اجرایی وادا گزارش کمیته بررسی انطباق با قوانین جهانی مبارزه با دوپینگ در خصوص عدم انطباق فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام را  (IFBB) با کد وادا بررسی و به این فدراسیون بین المللی تذکر داد.

این عدم انطباق به دلیل عدم اجرای پنج اقدام اصلاحی حیاتی است که برای اولین بار طی ممیزی فدراسیون بین 8 تا 15 ژوئن 2021 توسط کمیته عدم انطباق وادا، شناسایی و به فدراسیون جهانی پرورش اندام اعلام شد.

IFBB عضو اتحادیه فدراسیون های مستقل (AIMS) می باشد که با امضا کد وادا، آن را پذیرفته است. در همین راستا، فدراسیون جهانی پرورش اندام 21 روز مهلت دارد تا تخلف ها و عدم انطباق های اعلامی توسط وادا را رفع و گزارش آن را به این نهاد بین المللی اعلام نماید.

در صورت عدم موفقیت این فدراسیون بین المللی در رفع موارد مطروحه، وادا تصمیمات تنبیهی متناسب با عدم انطباق های این فدراسیون را اتخاذ خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول