اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مردانی: قهرمانان ورزشی موجب سرافکندگی دشمنان شدند/ اتحاد و همدلی در میان ایرانی‌ها موج می‌زند

پیشکسوت کارته کشورمان گفت: بسیاری از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشی از جمله کاراته با آگاهی و بصیرت خود موجب سرافکندگی دشمنان شدند.

مردانی: قهرمانان ورزشی موجب سرافکندگی دشمنان شدند/ اتحاد و همدلی در میان ایرانی‌ها موج می‌زند

محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات اخیر و اغتشاشات صورت گرفته در برخی از نقاط کشور اظهار داشت: اتفاقات اخیر بار دیگر نشان داد که دشمن همیشه برای پیاده کردن نقشه‌هایش در ایران برنامه دارد. آنها این بار با طرح ادعاهای دروغین به تحریک عواطف و احساسات پاک جوانان و نوجوانان این مرز و بوم روی آورده بودند و تلاش داشتند اتحاد و همدلی را در کشور از بین ببرند.

وی افزود: آنها به همین منظور لشکرکشی خیابانی و فعالیت گسترده در فضای مجازی را در دستور کار داشتند تا امنیت، روح و روان خانواده‌های ایرانی را به وسیله دروغ‌پراکنی، دعوت به آشوب و تحریک و توهین به قومیت‌های اصیل و نجیب ایرانی برهم بزنند غافل از اینکه اتحاد و همدلی در میان ایرانی‌ها موج می‌زند و ما در مقاطع حساس داخلی از جمله هشت سال دفاع مقدس آن را ثابت کرده ایم.

داور پیشکسوت و جهانی کاراته کشورمان گفت: پروژه نفوذ در ورزشی‌ها نیز فعال شده بود که خوشبختانه رصد وضعیت جامعه و فضای مجازی در چند روز ا خیر نشان می‌دهد که بسیاری از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشی از جمله کاراته با آگاهی و بصیرت خود موجب سرافکندگی دشمنان شدند تا جایی که رهبر معظم انقلاب نیز امروز فرمودند در جامعه ورزشی عناصر مؤمن و باشرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

مردانی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: حرف من و بسیار دیگری از افرادی که سال‌ها در ورزش تلاش کرده‌اند این است که باید به مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان پاسخ داده شود. کسی منکر این نیست اما نباید شرایط به سمتی برود که عده‌ای انگشت‌شمار با آشوب و اغتشاش آرامش را از مردم بگیرند. در کشور ما همیشه اتحاد و همدلی اهمیت داشته و ان‌شاءالله دوباره به همان روزهای خوب خود باز خواهیم گشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول