اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بانوی تاریخ‌ساز وزنه برداری از چگونگی رسیدن به طلای آسیا و هدف‌ آینده اش گفت

بانوی تاریخ ساز وزنه برداری ایران گفت: از روز اول که وزنه‌برداری را شروع کردم هدفم این بود که روز به روز خودم را به سکو‌ها نزدیک کنم و افزایش رکورد داشته باشم.

بانوی تاریخ‌ساز وزنه برداری از چگونگی رسیدن به طلای آسیا و هدف‌ آینده اش گفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیده الهام حسینی پس از کسب سه طلای وزنه برداری قهرمانی آسیا و تاریخ سازی در این رشته اظهار داشت: حقیقتا از روز اول که وزنه‌برداری را شروع کردم با عشق و علاقه که به این رشته دارم هدفم این بود که روز به روز خودم را به سکو‌ها  نزدیک کنم و افزایش رکورد داشته باشم. مسیر آسانی نبوده و نیست و با آسیب‌دیدگی، درد و رنج همراه است که سرعت را کم و گاهی اوقات ورزشکار را متوقف می‌کند. این کار روحیه بالایی می‌طلبد و همیشه باید انگیزه داشته باشی و هیچ وقت ناامید نشوی. مسلما در این راه هم اولین فرد خودت هستی که باید به خودت روحیه بدهی. 

وی ادامه داد: از همه افراد و مربیانی که در این مدت از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم. در هر مسابقه‌ای که حضور یافتم تجربه به دست آوردم و این تجربه‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا به کمکم آمد. مسابقه آسانی نبود. به شخصه در شروع رقابت یک‌ضرب خیلی شرایط پایداری نداشتم اما در حرکت سوم جبران شد. از 5 ماه پیش کمرم آسیب دیده و با توجه به حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، زمانی برای ریکاوری نداشتم. بعد از بازگشت از قونیه کرونا گرفتم و آنطور که باید، نتوانستم تمرین کنم و عقب افتادم. با این حال تجربه‌های قبلی و دعای خیر پدر و مادرم و انرژی دوستانم به کمکم آمدند تا عملکرد خوبی داشته باشم.

بانوی طلایی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: کارم سخت‌تر شده و برای اینکه تا خودم را به مسابقات جهانی و المپیک برسانم باید تلاش خیلی زیادی کنم چرا که توقع از من بیشتر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول