اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: سکوت آجورلو جایز نیست/ از محبوبیت فوتبالیست‌ها سوء استفاده می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شبکه‌ها و رسانه‌های معاند از محبوبیت فوتبالیست‌ها استفاده می‌کنند تا مردم را مقابل هم قرار بدهند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: سکوت آجورلو جایز نیست/ از محبوبیت فوتبالیست‌ها سوء استفاده می‌شود

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعات جدایی مصطفی آجورلو از استقلال که باوجود تکذیب چندباره، هرروز در فضای مجازی به اشکال مختلف مطرح می‌شود، اظهار داشت: در این چند روز، در مورد خود من هم در فضای مجازی مطالبی منتشر شد. فکر می‌کنم تنها کسی که در این چند روز بارها اعلام کرد این شایعات صحت ندارند من بودم. به همین خاطر در فضای مجازی به خودم هم حمله شد و مطالبی خلاف واقع در مورد من منتشر کردند.

وی افزود: متاسفانه این جریانات در فضای مجازی وجود دارد اما کسی به مصطفی آجورلو نگفته برود. اگر قرار باشد کسی برود همان روز وزیر اعلام می‌کند و این اتفاق می‌افتد اما این حرف‌ها حدود سه هفته مطرح است. اصلا هیچ صحبتی در این مورد نشده است. شاید جلسه‌ و بحثی در مورد بازیکنان بوده باشد اما در مورد مدیریت حرفی مطرح نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: الان لازم است که باشگاه و مدیرعامل در این مورد سکوت نکنند و پاسخ روشنی به این شایعات بدهند. فکر نمی‌کنم صحبت‌های من به تنهایی کافی باشد و لازم است که باشگاه و تیم رسانه‌ای در این مورد جواب شایعات را بدهند. الان هواداران نگران هستند و آجورلو می‌تواند با جواب دادن به این حواشی و اعلام ادامه حضور در باشگاه استقلال، جلوی بازی با احساسات آن‌ها را بگیرد. 

کریمی در مورد فعالیت‌های رسانه‌های معاند در فضای مجازی و حاشیه سازی آن‌ها علیه تیم‌های ورزشی به خصوص تیم‌های پرطرفدار فوتبال، عنوان کرد: برخی کانال‌ها و صفحات مجازی تلاش می‌کنند با جریان سازی به تخریب چهره ورزش و فوتبال کشور بپردازند. بنابراین نباید در این مورد سکوت کرد. آجورلو رفتنی نیست و ان‌شاالله به همراه تیمش در باشگاه ماندنی هستند. الان شرایطی به وجود آمده که برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و باشگاه استقلال نباید اجازه چنین کاری را بدهد. قطعا کار این افراد بدون منافع نیست.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی شبکه تلویزیونی و رسانه بر علیه نظام ما حتی به صورت مجانی فعالیت می‌کنند. آن‌ها به دنبال این هستند که از محبوبیت افراد سرشناس مانند بازیکنان فوتبال استفاده کنند و مردم را مقابل هم قرار بدهند. در واقع از فوتبالیست‌ها و هنرمندان برای ایجاد تفرقه در جامعه استفاده می‌کنند. از هزار راه وارد شدند و نتوانستند، الان به سراغ هنرمندان و ورزشکارها آمده‌اند. به همین خاطر لازم است که روسای فدراسیون‌ها و مدیرعاملان باشگاه‌‌ها وارد میدان شوند و این اتفاقات را مدیریت کنند. فوتبالیست‌ها و هنرمندان هم در این نظام محبوبیت کسب کردند و باید قدر این نظام را بدانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول