اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین اخبار اردوی تیم ملی/ غیبت قطعی ابراهیمی در جام جهانی و جلسات مداوم کی‌ر‌وش برای اعلام لیست نهایی

آخرین اخبار اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام شد.

آخرین اخبار اردوی تیم ملی/ غیبت قطعی ابراهیمی در جام جهانی و جلسات مداوم کی‌ر‌وش برای اعلام لیست نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از اعزام به دوحه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل نیکاراگوئه به برتری یک بر صفر رسید.

نکته بد این پیروزی برای تیم ملی، مصدومیت امید ابراهیمی بود. این بازیکن یک دقیقه پس از ورود به زمین دچار مصدومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان در پایان بازی و عکسبرداری مشخص شد حدود دو ماه دور از میدان خواهد بود و به این ترتیب او شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز پس از صرف صبحانه حدود ساعت ۱۰ از اردو مرخص شدند و برای بازگشت به تمرینات منتظر اعلام کادرفنی هستند.

البته کارلوس کی‌روش و دستیارانش پس از بازی شب گذشته کار آنالیز دیدار با نیکاراگوئه را آغاز کردند. با وجود اینکه دستیاران سرمربی پرتغالی حدود ساعت ۲۴ شب گذشته ساختمان پک را ترک کردند اما کی‌روش و برخی مدیران تیم ملی تا ساعات ابتدایی بامداد در جلسه حضور داشتند.

 از طرفی از صبح امروز نیز با وجود مرخصی دادن به بازیکنان، کادرفنی جلسه‌ای چند ساعته را آغاز کرده تا برای اعلام فهرست نهایی تیم ملی به جمع بندی برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول