اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انتقاد قهرمان سابق از نحوه برگزاری لیگ/ قاسمی: فشار زیادی به کشتی‌گیران وارد شد

مربی تیم انبوه سازان و قهرمان سابق کشتی می‌گوید: به نظر من زمان لیگ خیلی کوتاه بود و با این شرایط فشار زیادی به کشتی گیران وارد شد.

انتقاد قهرمان سابق از نحوه برگزاری لیگ/ قاسمی: فشار زیادی به کشتی‌گیران وارد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیل قاسمی در مورد شرایط و کیفیت لیگ برتر کشتی اظهار داشت: لیگ با شرایط خوبی آغاز شده و قهرمانان تیم ملی و چند کشتی گیر خوب و مطرح خارجی از روسیه هم حضر پیدا کرده‌‌اند. سر شاخ شدن جوانان ما با آنها تجربه خوبی به بچه‌های ما می‌دهد. 

وی در مورد اینکه برخی جوانان مقابل ملی پوشان برنده شدند، گفت: بله همینطور است. به عنوان مثال خدابخشی یکی از پدیده ها است و امروز رضا عطری را شکست داد. مطمئنا با سرمایه گذاری خوب می‌توانیم شاهد روزهای مناسبی برای کشتی کشور باشیم.

مربی تیم انبوه سازان و قهرمان سابق کشتی با انتقاد از زمان برگزاری لیگ گفت: به نظر من زمان لیگ خیلی کوتاه بود و یک ماهه تمام شد، با این شرایط فشار زیادی به کشتی گیران وارد شد. می‌توانستیم با مدیریت بهتر زمان لیگ را طولانی‌تر کنیم و اسپانسرها هم بیشتر علاقمند به سرمایه گذاری باشند.

قاسمی با اشاره به استقبال تماشاگران عنوان کرد: مردم کشتی را همیشه دوست داشته‌اند. مدتی هم بود که کشتی در داخل کشور برگزار نشده بود و به همین دلایل استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول