اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصولی:‌ بازیکنان با همه توان نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت/ مردم انرژی و حس مثبت به تیم ملی بدهند+فیلم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال فوتبال با همه توان نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت.

اصولی:‌ بازیکنان با همه توان نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت/ مردم انرژی و حس مثبت به تیم ملی بدهند+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، احسان اصولی در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با انگلیس اظهار داشت:‌ روز موعود رسید و چشم‌انتظار اولین بازی تیم ملی بودیم. تدارکات و اقدامات لازم در این خصوص به شکل کافی و کامل انجام شده است. خدا را شکر حمایت‌های مردم و مسؤولین را داشته‌ایم. همه این‌ها انرژی مثبتی را برای تیم ملی و بازیکنانش ایجاد می‌کند. ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه انتظار می‌رود توقعات از تیم ملی معقول باشد،‌گفت: مهم تلاش بچه‌ها و برنامه‌ریزیی که انجام شد است عزم راسخی را بین بچه‌ها می‌بینیم. ان‌شاءالله بازی قابل قبول و درخشانی را مردم از آنها می‌بینند. این‌ها مهمترین فاکتورهایی است که باید مدنظر داشته باشیم.در این چند ساعت باقیمانده از مردم می‌خواهم حس مثبت و انرژی مثبتی بفرستند. با دعای خیر، پیام‌ها و نگاه مثبتی که دارند تیم ملی را حمایت کنند تا شاهد درخشش تیم ملی در این روز باشیم.

وی در مورد اینکه آیا پاداش خاصی در نظر گرفته شده عنوان کرد: هیأت رئیسه تصمیماتی گرفته که ان‌شاءالله به موقع اقدام خواهد شد.

اصولی در مورد اینکه سرمربی انگلیس شب گذشته اعلام کرد مسائل حاشیه‌ای تیم ایران به او مربوط نیست اما برخی شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند،‌گفت: به هر حال انتظار از کسانی که در فوتبال به شکل حرفه‌ای کار می‌کنند این است که چنین نگاهی داشته باشند. اظهارنظری در مورد موضوعاتی که به آنها ارتباطی ندارد نکنند و از فضای حرفه‌ای خارج نشوند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

پایان پیام/ ت 12

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول