اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هراس کاپیتان هلند از مسی و راه مهار اعجوبه آرژانتینی

مدافع تیم ملی هلند به تشریح شرایط رویارویی با آرژانتین به رهبری مسی پرداخت.

هراس کاپیتان هلند از مسی و راه مهار اعجوبه آرژانتینی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی آرژانتین و هلند در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام جهانی 2022، جمعه شب به  مصاف هم می‌روند و توجه ویرجیل فن‌ دایک کاپیتان و مدافع لاله‌های نارنجی بر مهار لیونل مسی مرد همه‌کاره و آماده آلبی‌سلسته معطوف شده است.

کاپیتان هلند درباره همتای آرژانتینی خود معتقد است: مشکل‌ ما زمانی است که در حمله هستیم. مسی در گوشه‌های زمین هراس‌انگیز است و باید در سازماندهی دفاعی بسیار تند و تیز باشیم. آن‌ها همیشه در ضدحملات و برای سخت‌کردن کار ما، به دنبال مسی می‌گردند. 

فن‌ دایک افزود: این افتخاریست که مقابل او بازی کنم. این جدال من با او یا هلند در مقابل او نیست. رقابتی بین آرژانتین و هلند است. هیچ‌کسی نمی‌تواند به تنهایی کار خود را انجام دهد. ما باید با یک برنامه مناسب، کار را پیش ببریم.

جدال پیشین فن دایک و مسی به بازی لیورپول و بارسلونا در سال 2019 بر می‌گردد که شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند شکست 3 بر صفر ( با دبل مسی) بازی رفت را جبران کنند و در نهایت به فینال لیگ قهرمان اروپا برسند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول