اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نوجوان  /  اخبار

نوجوانانی که پدری را بعد از ۶ سال دوری به فرزندش رساندند

این نوجوانان وقتی شنیدند پدری ۶ سال است به خاطر بدهی مالی از فرزندش دور است، آستین همت بالا زدند و به کمک والدین‌شان و اولیای مدرسه، بدهی او را جور کردند.

نوجوانانی که پدری را بعد از ۶ سال دوری به فرزندش رساندند

فارس نوجوان: اولش فقط دلشان می‌خواست یک کار خوب انجام دهند اما کم‌کم آنقدر مزه این کارهای خوب زیر زبان‌شان نشست که حالا خودشان می‌گویند مگر می‌شود کار خوب نکرد.

یکی از همان کارهای خوب، آزادی زندانیان است؛ آنها سال گذشته با همکاری ستاد دیه، یکی از زندانیان جرایم غیر عمد را از بند زندان رها کردند و وقتی امسال شنیدند پدری ۶ سال است به خاطر بدهی مالی از فرزندش دور است، آستین همت بالا زدند و به کمک والدین‌شان و اولیای مدرسه، بدهی او را جور کردند. 

این نوجوانان، دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول مکتب الزهرا(س) شهریار هستند که با پرداخت مبلغی از دیه یکی از زندانیان جرایم غیر عمد، پدری را در آخرین شب پاییز (یلدا) و ایام فاطمیه (س) به آغوش خانواده بازگرداندند.

فاطمه محمدی معاون پرورشی دبیرستان مکتب الزهرا(س) در این خصوص می‌گوید: دانش‌آموزان و اولیای مدرسه با اهدای مبالغ خود برای آزادی پدری که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود، از سال ۱۳۹۵ دور از خانواده در بند زندان به سر می‌برد، آزادی را به خانواده ایشان هدیه دادند.

وی با اشاره به اهداف تربیتی مدرسه در انجام امور مشارکتی توسط دانش‌آموزان ادامه می‌دهد: پس از بازخورد خوب و استقبال کم‌نظیر اولیای دانش‌آموزان از تأثیر فعالیت‌های خیریه در مدرسه، طرح‌های مختلفی از جمله طرح قلک، طرح بازیافت(جمع‌آوری کاغذ)، طرح تهیه ۱۰۰۰ بسته چای روضه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و ... برگزار شد و بر اساس آن تا کنون چندین خانواده محروم نیز مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        همراه اول