اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اعلام آمادگی 19 کشور برای حضور در بدمینتون جام فجر

رئیس فدراسیون بدمینتون به برگزاری مسابقات انتخابی جام فجر اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون دارای رنک جهانی است و در سال آینده صاحب رنک المپیک نیز خواهد شد.

اعلام آمادگی 19 کشور برای حضور در بدمینتون جام فجر

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا پوریا ضمن قدردانی از توجه و حمایت های وزیر ورزش و جوانان از مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون گفت: مسابقات انتخابی جام فجر آقایان در رده سنی زیر 19 سال در هفته گذشته در تهران برگزار شد و همچنین نفرات انتخابی زیر 19 سال بانوان نیز اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسابقات انتخابی بزرگسالان بانوان در شهرستان محلات و آقایان در کمپ تیم ملی در تهران جهت اعلام نفرات انتخابی برای حضور در جام بین المللی فجر در حال برگزاری است که ترکیب نهایی تیم ملی شامل 24 خانم و 24 آقا می باشد و تمام تلاش خود را میکنیم که بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

پوریا در ادامه با بیان اینکه تیم ملی بدمینتون سالها عنوان دار قهرمانی غرب آسیا بوده است، گفت: امروز ما دارنده عنوان قهرمان آسیا میانه هستیم و بدمینتون بازان ایران با این عنوان در مسابقات قهرمانی منطقه ای آسیا که در امارات در حال برگزاری است، حضور دارند و امیدوارم بتوانیم عنوان دار آسیا نیز شویم.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه فدراسیون بدمینتون تنها فدراسیونی است که مسابقات جام فجر را همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار میکند بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات جام فجر دارای رنک جهانی هستند تا زمان برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر اردوها بطور مستمر برگزار خواهند شد و این مسابقات در سال آینده دارای رنک المپیک نیز خواهند شد.

پوریا در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای کانادا، هند، مکزیک، پرتقال، مجارستان، ایتالیا، چین، اردن، چین تایپه، بلغارستان، پرو، مالت، مالزی، آمریکا، فیلیپین، ترکیه، نپال، مولداوی و تیم جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات بدمینتون جام فجر اعلام آمادگی کرده اند و تا سه شنبه 13 دیماه دیگر کشورها زمان دارند تا برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی گفت: از دیگر برنامه های فدراسیون بالابردن سطح آمادگی بازیکنان جهت حضور در مسابقات آسیایی هانگژو و پس از آن مسابقات آسیایی بزرگسالان امارات است، همچنین امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همچون سابق از فدراسیون ما حمایت کنند و تعداد سهمیه رشته بدمینتون در مسابقات آسیایی به 2 خانم و 2 آقا افزایش یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول