اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تاریخ انتخابات فدراسیون گلف مشخص شد/ تایید صلاحیت‌ها در هاله‌ای از ابهام

مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف، سوم بهمن سال جاری به منظور تعیین رییس این فدراسیون برگزار می‌شود.

تاریخ انتخابات فدراسیون گلف مشخص شد/ تایید صلاحیت‌ها در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت ورزش با زمان پیشنهای فدراسیون گلف جهت زمان برگزاری مجمع انتخاباتی در تاریخ ۳ بهمن سال جاری، موافقت کرد.

در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

قرار بود در مجمع فوق‌العاده دوم آبان تایید کرسی‌های بین‌المللی از سوی مجمع این فدراسیون مطابق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و تصویب برخی آیین نامه‌ها و درخواست تاسیس شرکت برای فدراسیون به منظور افزایش منابع مالی، مطرح شود.

همچنین قرار بود به منظور برگزاری انتخابات فدراسیون گلف تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی برای این فدراسیون، سرپرست تعیین شود که در نهایت نیز ۲۷ مهر، طی حکمی از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، محمد کاظمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون گلف منصوب شد.

در نهایت نیز هیات رییسه فدراسیون گلف ۱۵ آذر ماه سال جاری تشکیل شد و تاریخ برگزاری انتخابات این فدراسیون را سوم بهمن سال جاری پیشنهاد کرد.

عزیزی، غریبلو، ‌غلامزاده و خانم الهام اکبری، ۴ نامزد ثبت نامی انتخابات فدراسیون گلف هستند، این در حالی است که  صلاحیت نامزدها در کمیسیون تطبیق صلاحیت وزارت ورزش و جوانان بررسی شده اما هنوز نامه‌ای در مورد رد یا تأیید صلاحیت هیچکدام از آن ها، اعلام نشده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول